Blog w dniu 18.08.2017 (ewentualnie 19.08) będzie ulepszany, zostanie on zamknięty na kilka godzin!

Modowi Rywale III Etap Trzeci
Głosowanie!


13 grudnia 2015

Pilnie potrzebna dawka endorfin!!!!

Hej. Dzisiaj jestem strasznie znudzona i mam na ten czas dosyć wszystkiego. Każdy rozmawia o świętach, planuje. Ja nic nie czuje, żadnej magii świąt czy czegoś podobnego. W minionym tygodniu pisałam egzaminy próbne i z niecierpliwością czekam na wyniki, które będą ogłoszone po świętach i może przez to nie jestem pozytywnie na nie nastawiona. Z jednej strony chciałabym by minęły błyskawicznie a z drugiej by trwały jak najdłużej. Chyba obejrzę sobie jakąś komedię, albo skecze kabaretowe.
_________________________________________________________________________________
Dobrze, nie czytajcie tego ględzenia. Czas na stylizację, w której z pewnością można zauważyć w niej małą ilość elementów, biało-beżową kolorystykę i nagą klatkę piersiową. Ostatnio mam fazę na spodnie o kroju a'la dzwony, które znowu wracają do łask i są co raz częściej noszone. Co o nich sądzicie?

|Futro - Apres Ski|Spodnie - ♥IT Girls♥|Buty - Subcouture|Torebka - Royalty|
Ps. Zabijcie mnie bo nie mogę wczytać stylizacji po obróbce w Gimpie, więc znowu widzicie białe tło. Ech ;-;

Podoba się Wam?

8 komentarzy:

  1. Spodnie "a'la dzwony" to z pewnością must have ostatnim czasem. Stylizacja bardzo ładna, aczkolwiek czegoś mi w niej brakuje. Btw. wydaje mi się, czy pod futrem masz tylko bieliznę? :D

    swag10girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak napisałam w opisie, klatka piersiowa jest tylko zakryta bielizną. Nie pasował mi tu żaden top, po za tym i tak nie było by go widać. Inspirowałam się trochę okładką z płyty Ellie Goulding. Ps. zna ktoś jakieś fajne mocno rockowe utwory bo te co mam troszkę mi się znudziły.

      Usuń
    2. A tak, teraz widzę. Nie doczytałam.(:

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. O dzięki :) Bałam się że nie spodoba się :) A jednak piękno tkwi w prostocie.

      Usuń
  3. Nie jest źle, ale coś mi nie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szału nie ma, jeszcze ten stanik taki nie pod kolor skóry. Ogólnie jest poprawnie, ale niczego nie urywa

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy