Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
ModoDekor

Razem z Michałem serdecznie zapraszamy na świąteczne wydanie ModoDekoru!

Kochani! W tym pięknym, świątecznym okresie życzymy Wam wszystkiego najlepszego i przychodzimy z garścią inspiracji Bożonarodzeniowych!

 W tym miesiącu postawiliśmy po raz kolejny na czerń i biel. Tak! Te kolory sprawdzają się nawet w świątecznym czasie!

Czy nie uważacie, że stylizacje Michała są genialne?
Mnie wręcz zauroczyły!


Również na wybiegu znajdziemy wile ciekawych inspiracji w tych klasycznych kolorach.




Co myślicie o dzisiejszym ModoDekorze? Jak mijają Wam święta? Był Mikołaj? :)


11 komentarzy:

  1. 1 aranżacja jest świetna.:) Jak patrze na te modelki, to niedobrze mi się robi. Są wychudzone... A co do świąt to spędziłam je w domu, oczywiście jeszcze panuje u mnie świąteczna atmosfera, codziennie pojawiają się jacyś goście. Od Mikołaja jak co roku dostałam słodycze oraz pieniądze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne aranżacje i stylizacje :D Nie mogę się zdecydować, które podobają mi się bardziej :D Święta minęły zdecydowanie za szybko ;)

      Usuń
    2. Dokładnie! Moje też, dopiero co się do nich szykowałam a już po

      Usuń
  2. Pieknie to wyglada ;) wszystko mi sie podoba. Moje swieta niezbyt udane, ciesze sie, że to juz koniec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu niezbyt udane? Nawet jednej miłej rzeczy nie było

      Usuń
  3. Jak dla mnie stylizacje niestety nie są genialne, nie widzę w nich nic ciekawego. Jedynie zachwycam się cudownymi aranżacjami. Ubrania tych modelek są szczerze mówiąc dziwaczne, jedynie ta długa, biała sukienka mi się podoba i ewentualnie ta krótka.
    A święta minęły mi nawet nieźle, pod choinkę dostałam żyrandol ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie miały być takie klasyczne, bez przesady :) Mi mikołaj zegarek przyniósł

      Usuń
  4. Świetnie, Michał radzi sobie bardzo dobrze. Graficznie też jest dobrze :)
    Podoba mi się bardzo ta kompozycje na samy dole <3

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za życzenia, śliczne stylizacje, cudowne, klasyczne aranżacje, ah ah
    sukienka pierwsza z lewej od dołu - cudeńko, cała kompozycja bardzo fajnie zrobiona!

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne inspiracje :)
    kinkietkinkiet

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny post, cudowne stylizacje, cudowne wnętrza! Jestem pod ogromnym wrażeniem, a ta mini aranżacja na końcu... Zapiera dech w piersiach! Bardzo inspirujące, nie mogę się doczekać kolejnej waszej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!