Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Makijaż - daisy
Dzisiaj przygotowałam dla Was makijaż w trzech kolorach - brązu, żółci i różu.  Barwy te przypominają mi różowe stokrotki, które są jednymi z moich ulubionych kwiatów.
Jest to kolejny ( i domyślam się, że mój nie jedyny ) makijaż, w którym na zewnętrznym kąciku oka pojawia się brąz. Kolor ten jest moim zdaniem "podstawą" makijażu, myślę, że wiele osób w realnym życiu na co dzień ogranicza się do odcieni brązów i czerni. W moim make-up'ie pokusiłam się jednak także o żółć na górnej powiece, do czego dobrałam róż. Nie lubię pomalowanych rzęs na tych oczach, więc zamiast tego, nałożyłam sztuczne. Aby nie "przedobrzyć" usta zostawiłam w kolorze nude, wycieniowałam je jednak pomadkami z Transform.


Komentujcie i oceniajcie.
Amelia*_*


5 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny na prawde warte obejrzenia :D

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne, ładne wykonanie. ogólnie to myślę jednak, że te oczy wyglądają bardziej korzystnie pomalowane w nieco inny sposób, tak bardziej podłużnie, jeśli wiesz o co mi chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, kojarzy mi się z zachodem słońca.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!