Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości

Zapraszam na kolejną aranżację ode mnie!



Kochani! Muszę przyznać, że ostatnio byłam tak padnięta, że moja wena mnie opuściła. Nie miałam w ogóle na to siły ani ochoty, ale dla Was coś małego stworzyłam. Tak jak widzicie wyszła mała, według mnie przytulna sypialnia. Pewnie zauważyliście też, że ostatnio mam fazę na kolor czerwony :) Kojarzy mi się ze świętami <3


Co myślicie o tym wnętrzu? Podoba się Wam? Jak mijają święta? 


6 komentarzy:

  1. Brałabym w tej sypialni ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wnętrze, ale to nie nowość, jeżeli chodzi o twoje aranżacje :D Muszę przyznać, że nie widziałam chyba czegoś podobnego, trochę nietypowa kolorystyka (choć biel i czerwień, to połączenie banalne).

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!