Blog w dniu 19.08.2017 (ewentualnie 20.08) będzie ulepszany, zostanie on zamknięty na kilka godzin!

Modowi Rywale III Etap Trzeci
Głosowanie!


30 listopada 2015

Velvet Underground

Bardzo przepraszam za opóźnienie posta, ale 
przez weekend nie było mnie w domu i właśnie wróciłam :)

Chyba pierwszy raz jestem zadowolona ze stylizacji z futrem. 

Dziś wyszło dość elegancko, dobrałam do tego idealne wnętrze

 z mojego apartamentu. Błagam, nie patrzcie na moją twarz, bo coś 

się poprzesuwało i zauważyłam to dopiero teraz. Nie mam czasu na 

robienie drugiej grafiki...



| Okulary PPQ | Sztuczne futro It Girls | Bluzka PPQ | Pasek Mortal Kiss |

| Spodnie Tingeling Halloween Couture | Torebka Miss Sixty | Buty Nelly |

Czekam na opinie!


11 komentarzy:

  1. Całość mi się bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Znalazlam ją w bazaarze za dychę i od razu wiedziałam, że wyląduje na blogu :)

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba. Muszę zakupić to futerko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja futerko upolowałam na piątkowej wyprzedaży :D

      Usuń
  4. Genialna stylizacja i to futro jest boskie!
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba :) Zapomniałam o tym futerku, będę musiała rozejrzeć się za nim w bazarku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usunęli zaraz po wyprzedaży? Szkoda, ale w bazarku nie powinno być zbyt drogie :)

      Usuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy