Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stylizacja - W męskim stylu
Witam wszystkich serdecznie, jestem Maja, a mój nick na Stardoll to Punkdosia. Od dziś będę na blogu dodawała swoje stylizacje. Mam nadzieję, że będą one dla Was inspiracją do tworzenia swoich outfitów.

A oto stylizacja z jedną z moich ulubionych kurtek o męskim kroju.


Kurtka- Fallen Angel
Koszula- Diesel  
Spodnie- Nelly
Buty- Nelly 
Torba- Rio

_________________________________
PS. Maja jest u nas na okresie próbnym.
Dlatego proszę Was wszystkich o klikanie opinii pod postem oraz wyrażanie swojego zdania na temat tego posta w komentarzu. 
Dziękujemy. 

4 komentarze:

  1. Nie jest najgorzej, ale coś mi w niej nie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super, stylizacja świetna, wg mnie wszystko do siebie idealnie pasuje. życzę powodzenia i fajnie, że będziesz pisać tutaj, bardzo lubię twoje stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardzo podoba. :)
    Katniss-ne

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!