Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Fern

Na wstępie chciałam Wam bardzo podziękować za miłe słowa
 pod ostatnią stylizacją - to dużo dla mnie znaczy.

Chodziło mi ostatnio po głowie stworzenie nadruku z czegoś, co mam 

w apartamencie. Na początku myślałam o pasku, ale skończyło się

na gałązce. A żeby za bardzo nie raziła w oczy, zmieniłam ją na czarno-białą.


Wreszcie udało mi się wykorzystać torebkę z MAWI

a z jakim skutkiem, to się dopiero okaże. 

Czekam na Wasze opinie! ;)


| Bluzka Callie's Picks + grafika | Spódnica Melbourne Minimalism | Torebka MAWI |

| Okulary Miss Sixty | Buty PPQ |


12 komentarzy:

  1. przepięknie, dziewczęco - po prostu cud, miód i orzeszki.
    domka190

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieprzekombinowane stylizacje podobają mi się najbardziej. Świetny outfit.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna stylizacja. Bardzo fajny pomysł na nadruk, wygląda estetycznie i przede wszystkim oryginalnie

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastycznie wygląda ten nadruk, a stylizacja jest bardzo schuldna i nowoczesna czyli taka jaką lubię ;)
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobry pomysł na stworzenie nadruku z gałązki, świetnie wygląda :) Całość jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie:).."świeżo" i subtelnie

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!