Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: Futro
Hej! Próbowałem sklecić jakże normalne i ciekawe powitanie, które również opisywałoby moją osobę, ale coś mi jednak nie wyszło. Taka prawda, że nigdy nie wiem co o sobie napisać. Powiem tylko tyle, że mam na imię Michał i dostałem szansę pisania na tym blogu. Mam nadzieję, że ciepło mnie tu przyjmiecie, a ja w pewien sposób zainspiruję Was moimi stylizacjami. To by było chyba na tyle w tym temacie, a teraz przejdźmy do tego co powinno się liczyć najbardziej, czyli do stylizacji. 

1 | Futro - Gucci Holiday Tribute & Tingeling Halloween Couture | Spodnie - Tingeling Halloween Couture| Torebka - Callie's Picks | Buty - Runway
2 | Okulary - LE | Płaszcz - Melbourne Minimalism Tribute & Decades | Kopertówka - MSW | Buty - YH

Futro według mnie jest świetną częścią garderoby i myślę, że warto się w nie zaopatrzyć chociaż w tej stardollowej wersji. Można je wykorzystać w stricte eleganckich stylizacjach, tych na co dzień a nawet w tych sportowych. Jedno jest pewne, trzeba je po prostu ciekawie wykorzystać. 

A Wy co sądzicie? Podzielcie się opiniami w komentarzach. 

17 komentarzy:

  1. Fenomenalne stylizacje, a szczególnie druga ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje. Szczególnie spodobała mi się ta druga, gdyż kocham total white look. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwie bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwie stylizacje są niesamowite, chociaż sądzę, że 2 minimalnie lepsza :)
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysł na futro, świetne stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 lepsza i genailnie zrobiona 2 zas nie jest taka fajna bo jakoś odraza mnie połaczenie futerka z tą długa koszulą (?) nie przypadła mi do gustu z to jak wpsomniałam wczesniej - 1 jest boska !

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacje na wysokim poziomie, szczególnie spodobała mi się pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga stylizacja jest Mega :) Mało w niej elementów i to czyni ją właśnie świetną. Zaś pierwsza też jest świetna ale jakoś za dużo w niej futra :) Witaj w załodze :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Tym razem nie do końca przypadły mi do gustu, nie w moim stylu, ale lepsza 2.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obydwie stylizacje są bardzo dobre, jednak druga przemawia do mnie bardziej i to ona mnie oczarowala! Tak trzymaj Michał ;D
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne stylizacje, szczególnie pierwsza.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie stylizacje są świetne, ale chyba pierwsza podoba mi się odrobinę bardziej :)
    Czekam na kolejne propozycje :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem przeciwniczką futra w każdej, nawet stardollowej wersji, więc jestem na nie .-.

    kukikochaciacha

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również nie przepadam za futrami (nawet sztucznymi) a nawet odpruwam je z wykończeń kapturów w moich kurtkach... XD
    Jakkolwiek nie mam nic przeciwko osobom noszącym futra bo niektórym nawet w futerku do twarzy :)
    Witam kolejnego mężczyznę w zdecydowanie kobiecej Redakcji :)

    P.S.
    Drobne literówki poprawiłem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi się podobają...OBIE :))

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne wykorzystanie futer, bardzo podobają mi się obie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Post jest sprzed 4 lat, a jest tak na czasie w 2019r. Boże cudowne są te stylki<3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!