Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Cza­sem do­piero sek­cja zwłok po­kazu­ję, że ktoś miał skrzydła

Nadszedł kolejny tydzień! I oczywiście pora na mój post! Co przygotowałam dla Was dziś?
Jesteście ciekawi? Zapraszam!


 W dzisiejszym poście pokazuje Wam pierwszą część mojego nowego głównego pokoju. Po zmianach Adminów musiałam zlikwidować poprzedni i stworzyć nowy. Bardzo spodobało mi się połączenie granatu i złota dlatego po raz kolejny postanowiłam wykorzystać te kolory. 



Jak Wam podoba się mój nowy salon? Jesteście ciekawi co znajdzie się w drugiej części pokoju? 
Dla pierwszej osoby która odgadnie przygotuje małą niespodziankę :D

Chciałam również podziękować Cold_Iceberg. za wykonanie tego pięknego nagłówka do moich postów!

25 komentarzy:

  1. Świetny naglowek, wnętrze też bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodobał mi się tytuł posta ;) Aranżacja śliczna, tak samo, jak nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tytuł też mi sie spodobał od razu jak tylko go wyczytałam w necie

      Usuń
  3. Bardzo elegancka aranżacja. Może w drugiej części pokoju będzie garderoba?
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny salon, ja niestety z braku chęci i pomysłu takiego nie mam. Również lubię połączenie złota granatu i bieli. W drugiej części pokoju może będzie kuchnia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, ze sie podoba. Ja brak czasu to zapraszam do metamorfoz :D

      Usuń
  5. przepiękne wnętrze! te okna i w ogóle ^^ osobiście zrezygnowałabym z tych niebieskich firanek, jak dla mnie zbyt mocny akcent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczę jak by to wyglądało bez granitowych zasłon

      Usuń
  6. Według mnie jest mega. Te mocne akcenty to strzał w 10 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, piękne... Też chce taki pokój.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, piękne... Też chce taki pokój.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna aranżacja. Na pierwszy rzut oka wydawało mi się, ze jest zbyt ostro poprzez zasłony, ale teraz uważam, że jest dobrze. Powiększyłam całość i kolor nie przeszkadza mi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciesze sie, ze Ci się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, wszystko jest takie perfekcyjne. Zakochałam się. Idealne połączenia kolorów oraz stylu. Chcę taki pokój *u*
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!