23 września 2015

Zapowiedź HB

Admini już przygotowali Hot Buys na październik. Na pierwszy rzut oka rzeczy wyglądają naprawdę dobrze. A Wam spodobało się coś? Komentujcie!


. 





18 komentarzy:

  1. Tylko cardigan, torba, płaszcz oraz futerko kupię xdd

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się prawie wszystko, świetne HB :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi sie większość i pewnie zakupie te rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo ładne...na pewno poproszę o teleport ten jasny płaszczyk z etolą;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pożyczę Ci teleport z Gothica ale one raczej do sklepów nie przenoszą... XDDDD

      Usuń
  5. płaszcz z futerkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak.... A facet w swetrze podartym musi chodzić bo nic nie ma dla niego XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a możesz se pozszywać :P

      Usuń
    2. Callie wrzuciła Ci marynarkę Chanel, ciesz się :D

      Usuń
    3. Zbroję do wojny ze Smokami bym wolał bo pęknie taki ze śmiechu, jak mnie w garniturze i pod krawatem zobaczy XDDD

      Usuń
    4. he he, kupuj Chanel i nie marudź

      Usuń
  7. Już myślałam że ten płaszcz jest razem z futerkiem, ale jestem mile zaskoczona, że to dwie osobne rzeczy. Jeśli będą dobrze leżeć na doll kupię tylko to :)

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy