Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Hot or not

Moi drodzy, witam w kolejnym wydaniu  HoN. 
 Tym razem najlepszą stylizację wg nas wykonała MalinaSekret111
Czy zgadzacie się z naszymi ocenami? Obejrzyjcie rozwijając post.





Soxo_:  Przyznam, że mam trochę mieszane uczucia, ale podoba mi się. Przede wszystkim podoba mi się kolorystyka, a szczególnie pomysł z włączeniem czegoś jaśniejszego. Mniej mi się podoba już to, że użyłaś do tego dwóch kurtek. Nie jestem też pewna co do tego naszyjnika. Pokombinowałabym z czymś innym. 8/10

CrazyMiley8 : Jak dla mnie super! Połączenie kolorystyczne i zestawienie kurteczek jest na piątkę z plusem. Naprawdę, dobrze to wszystko razem wygląda. Jeśli jednak miałbym się do czegoś przyczepić, to byłby to buty. Osobiście uważam, że połącznie ciężkich płaszczy i grubych swetrów, z niezbudowanymi butami jest nienaturalne. Raczej nikt nie wychodzi na jesienny spacer w butach z odkrytym palcem. 8/10

Bezimienny: Na moje męskie i praktycznie patrzące oko, to zmieniłbym buty na zabudowane :) 
Reszta ciekawa i wyglądająca bardzo naturalnie. Szkoda, że płaszcze zwykle nie mają pleców ale to już nie jest wina stylizacji, tylko błąd adminów, którzy nie zwracają uwagi na takie szczegóły. 9/10




Soxo_: Ta stylizacja kojarzy mi się tak... orientalnie. Pewnie przez te wzorki. Brakuje mi tu czegoś... Nie jestem też przekonana co do tych butów, jednak z drugiej strony podoba mi się koncepcja połączenia motywu z naszyjnika z tym na butach. Mam też wrażenie, że jest tu troszkę pusto. 7/10

CrazyMiley8 : Dla mnie bomba! Uwielbiam proste formy. To, że jest tu pusto, a zarazem pełno - to dla mnie plus. Po prostu mi się podoba. Jedyna rzecz, która mi przeszkadza to buty. Coś z nimi nie tak, chociaż sama nie wiem co. Za te buty tracisz 1 punkt. 9/10

Bezimienny: Naszyjnik jakby trochę zginął w tej ilości ornamentów. Dałbym coś bardziej zdecydowanego.
Butów trochę się boję... XD...  Może jakieś bardziej w stylu orientalnym? I również czegoś mi brakuje, bo tak naprawdę to nie wiadomo czy wychodzisz na ulicę czy zostajesz w domu? :)  7/10




Soxo_: Cóż, to nie są zupełnie moje klimaty. Całość wydaje mi się taka jakby... plastikowa, chociaż mam wrażenie, że chciałaś osiągnąć odwrotny efekt. Bransoletka wydaje się być z innej bajki, torebka także. Fryzura również w tej stylizacji się nie broni. 5/10

CrazyMiley8 : Patrząc na tą stylizację, nie widzę pomysłu. Być może robiłaś stylizacje pod kurtkę. Nie wiem. Dla mnie jest bardzo słabo. Nic się tu nie trzyma całości, oprócz kolorów. Torebka wygląda tu okropnie. Nie mogę ci dać więcej niż 4/10.

Bezimienny: Zgadzam się, że trochę tu zamieszania i zbyt wiele nienaturalności. Elementy faktycznie wzięte "z różnych bajek". Fryzura niezbyt gra z ogólnym "wiekiem" dolki jeśli chodzi o ubranie. Mam na myśli, że jest jakby starsza, robiąc się na młodszą niż jest. Dam 5/10






Soxo_: Wydaje mi się, że stawiałaś tu na innowację i oryginalność, jednak mnie to połączenie nie przekonuje. Ciężko mi tu wskazać co konkretnie mi tu nie pasuje, ale wydaje mi się, że przede wszystkim "nie gra" mi tutaj spódnica. Pewnie to ona miała natchnąć tę stylizację i sprawić, że będzie się wyróżniać, ale - moim zdaniem - pomysł nie wypalił. Nie jestem też przekonana do butów. 6/10

CrazyMiley8 : Jeden wielki misz-masz. Myślę, że chciałaś osiągnąć sportową elegancję, ale nie wyszło. Wygląda jakby doll, nie miała czasu przebrać się po treningu, tylko od razu narzuciła na siebie strój wyjściowy. Buty w ogóle nie pasują (zauważyłam, że w większości stylizacji jest z nimi problem, albo ja się czepiam). 5/10

Bezimienny: Nie obraź się ale kiepsko. Nie wyszedłbym z tak ubraną dziewczyną na ulicę. W zasadzie poprzedniczki powiedziały już wszystko, co na moje męskie oko jest tu źle. Zatem niestety 3/10


3 komentarze:

  1. nwm jak zagłosować nie jestem jeszcze pewna wyboru co do stylizacja któa jest najlepsza ale więksozść jest super :)

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadna mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!