Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Dwa Makijaże: Papuga
Dzisiejszym naszym tematem jest kolorowy ptak, a mianowicie papuga.
888kamila: Papugi kojarzą mi się z kolorem zielonym, czerwonym żółtym i niebieskim. Takich też kolorów użyłam do wykonania mojego makijażu. Dołożyłam też ptasią maskę, aby było bardziej tematycznie.
jusia95: Przejrzałam masę zdjęć papug i najbardziej spodobała mi się ta, która miała na sobie kolory, których użyłam, czyli niebieski, zielony, żółty i pomarańczowy. Od siebie dodałam piórka na głowie

Spodobały wam się nasze makijaże?

8 komentarzy:

  1. Pierwszy makijaż jest boski, a w drugim bardzo podoba mi się kolor ust.

    OdpowiedzUsuń
  2. 888kamilii wyszedł genialnie! Jusi też ładny, ale według mnie za mało wyraziste kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem 2 jest Piękny, bez zarzutów. Natomiast w pierwszym coś mi nie pasuje, choć też jest ładny :)
    Dystyp

    OdpowiedzUsuń
  4. super makijaże ♥ oba ładne, ale powiedziałabym tak: oczy z pierwszego, usta z drugiego. bardziej mi się podobają żywsze kolory z makijażu kamili, usta własnie mniej, za to w makijażu julii sposób w jaki są pomalowane usta podoba mi sie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim skromnym zdaniem obydwa są genialne! Ja nie byłabym w stanie czegoś takiego wykonać ;p Naprawdę macie talent :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!