Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: Turtleneck top
W realnym życiu nigdy nie nałożyłabym koszulki/swetra z golfem, jednak na stardollu używam dość często tej części garderoby. Zakupiłam ostatnio ten golf w starbazaarze i go bardzo polubiłam. Uzależniłam się od kolejnej rzeczy-padów. Mam nadzieję, że nie będę ich nadużywać... W pierwszej stylizacji miałam w założeniu stworzyć taki długi płaszcz/pelerynę zawieszoną właśnie na padach. (ktoś może wie jak to się nazywa fachowo po polsku?)

1 Okulary Royalty | Golf It Girls | "Płaszcz" It Girls, Fallen Angel | Kopertówka Callie's Picks | Pasek Riviera, LE, Bonjour Bizou | Spódnica It Girls, Wild Candy | Buty LE x2

2 Naszyjnik PPQ | Bluzka Original Future | Golf It Girls | Kopertówka Chanel | Spodnie PPQ | Buty Riviera


5 komentarzy:

  1. Średnio mi się podobają, druga lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się z tym płaszczem, bez niego byłoby dużo lepiej. W drugiej stylizacji gdyby zamienić te obszerne spodnie na jakieś legginsy byłoby dużo lepiej. Ogólnie są całkiem fajne ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej:) Otóż outfit z lewej pominę, bo nie podoba mi się wcale...a ten z prawej nawet nawet. Lubie pokazywać stopy...ale w tej stylizacji albo zmieniłabym buty na zakryte, konkretnie szpilki ze szpicem albo zdjęłabym golf spod tego ładnego "graficznego" sweterka. Podoba mi się połączenie tych dwóch form, sweterka z klasycznymi lejącymi spodniami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten płaszcz psuje pierwszą stylizację, natomiast druga jest fajna. :)
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam mieszane uczucia w stosunku do obu stylizacji...

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!