Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#87 "Kto widział, ten wie"

Długo myślałam co wykombinować z tą sukienką. Jest prześliczna, ale też nie tak łatwo do czegokolwiek ją dopasować. Postawiłam na kilka prostych dodatków, bez żadnego cudowania. Zresztą fryzura jako część stylizacji też robi swoje. Sama chętnie bym się tak ubrała :)

Niektórzy może widzieli już moją stylizację na SiM'ie. Zawsze zapisuję się na wszystkie metamorfozy, a potem o nich zapominam. Dokładnie dzisiaj przed napisaniem tego posta zauważyłam, że jest metamorfoza ze mną i właśnie tą stylizacją. Ale uważam, że to w niczym nie przeszkadza i mogę ją wstawić tutaj, tym bardziej, że już mam wszystko gotowe a zrobienie nowych "zdjęć" zajęłoby mi trochę czasu. 













Naszyjnik - MSW'15
Sukienka - Callie's Picks
Buty - Bizou
Torebka - MSW'15


















11 komentarzy:

  1. Wspaniała stylizacja. Uwielbiam tą sukienke :) Naszyjnik fajnie zgrywa się z nadrukiem.
    czarnawojna

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja i strasznie podoba mi się Twoja fryzura ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja. Bardzo mi się podoba sukienka i jej połączenie z naszyjnikiem. Ciekawe włosy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześwietna stylizacja.
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygląda! Podoba mi się również oprawa. Oklaski za pozbycie się białej otoczki wokół doll :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie, super stylka i cała obróbka postu, fryzurka jak najbardziej pasuje Twojej dolce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! A dodatki idealnie pasują. I masz racje fryzura też robi swoje, dodaje całości takiego uroku

    OdpowiedzUsuń
  8. wow uwielbiam takie styliazcje :)) i to tło dodaje uroku, wszystko takie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!