Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
O trwałości dom­ku z kart nie de­cydują asy
Hej Wszystkim!
Czy tylko ja w te upalne dni nie mam na nic siły? Leżę i nic nie robię ;p Ale chyba od tego są wakacje. A jak Wam mijają wakacje? 
Przechodząc do aranżacji dziś postanowiłam Wam pokazać pokój w którym użyłam mebli z nowej dostawy "The Jet Set"! Prawdę powiedziawszy kupiłam prawie wszystkie bo uważam, że są genialne!
I tak oto powstał salon z tymi boskimi kanapami :D 
Co o nim myślicie? 



11 komentarzy:

  1. Świetna aranżacja, bardo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dokładnie tak samo ;)
    Aranżacja śliczna :) Też uważam, że mebelki z ostatniej dostawy The Jet Set, są cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, dobre akcenty w owalu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesująca aranżacja . Ja również uważam ze meble z the jet set są świetne . Bardzo ładnie i kolorystycznie dobrane meble

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  5. Kanapy ą naprawdę świetne :) Śliczne wnętrze :D

    paula1908

    OdpowiedzUsuń
  6. elegancko, czysto, tak wszystko uporządkowane i dopasowane że lepiej bym sama tego nie wymysliła.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!