Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Lookbook- LE Americana


Czytałam dużo opinii, że ta kolekcja LE była dość słaba. My jednak zauważyłyśmy pewne perełki oraz prezentujemy z nimi stylizacje. Zapraszam do oglądania i komentowania!





 
1 Okulary Jet Set | Koszula LE | Naszyjnik PPQ | Spodnie Jet Set | Torba Callie's Picks | Buty YH

2 Okulary Voile | Naszyjnik Royalty | Top nelly.com | Spódnica basics | Torba LE
 | Buty Callie's Picks


 
 1 Kolczyki Royalty | Szal LE | Marynarka Melbourne Minimalism | Bluzka nelly.com | Pasek LE
 | Spódnica Basics | Kopertówka Couture Tribute | Buty LE

2 Naszyjnik YSL | Koszula Pretty N' Love | Sweter LE | Spodnie Royalty | Kopertówka Callie's Picks | Buty Basics

 
1 Narzutka LE | Bransoletka LE | Top Balmain | Legginsy Basics | Kopertówka Chanel 
| Buty Velvet Orchid

2 Koszula Bonjour Bizou | Bluzka Callie's Picks | Kamizelka LE | Okulary Royalty | Kopertówka Callie's Picks | Dżinsy Bunny Hop Buty | Velvet Orchid

Rzeczy, które zakupiłam i są według mnie warte uwagi:


13 komentarzy:

  1. Z całej kolekcji mam tylko rzymianki, platformy i torebki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na rzymianki nie zdążyłam :d Ale ogólnie kolekcja słabo się sprzedawała :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja Soxo_. Ja kupiłam 10 rzeczy z tej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam tylko tatuaż i spodnie. Najbardziej podoba mi się 3 stylizacja maniakpupili.

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 i 4 od ManiakPupili super.
    Ogólnie kolekcja była średnia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Soxo ma słabej jakości screeny, a szkoda, pierwsza stylka prezentuje się fajnie. Maniaczek dał czadu, nie wiem która Twoja stylka jest najlepsza, chyba wszystkie :o

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza stylizacja od ManiakPupili bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uważam że kolekcja nie była dosyć fajna i raczej nic nie kupiłam z pwoodyu SS nawet jesli bym miała to i tak bym nic nie kupiła . Myślę że tylko przeźroczysta koszula wchodzi w mój gust . Ogólnie stylizacje są ładne a największa uwage przyciągneła 3 zrobiona przez maniakpupil :) U soxo lepsza jest 1 bardzo fajna typu pod eleganckiego

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam kilka rzeczy, ale to głównie dodatki. Ogólnie słaba kolekcja. Fajne, że znowu będę posty z lookbookami :D
    Czekam na kolejne!Jeżeli chodzi o stylizacje to n ie jestem w stanie się zdecydować która najfajniejsza
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi jedynie spodobała się półprzezroczysta koszula z kołnierzykiem. Platformy też były w moim guście, ale zaspałam i nie kupiłam D:

    itsgolddayz

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie stylizacje Maniakpupili bardzo mi ie podobają :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!