Blog w dniu 19.08.2017 (ewentualnie 20.08) będzie ulepszany, zostanie on zamknięty na kilka godzin!

Modowi Rywale III Etap Trzeci
Głosowanie!


17 sierpnia 2015

Hot or not

Dziś poddałyśmy ocenom kolejne stylizacje. Tym razem najlepszą stylizację wykonała misshannah260
Czy zgadzacie się z naszymi ocenami? Obejrzyjcie rozwijając post.



 
ManiakPupili: Moje klimaty! Może bym zmieniła buty oraz torebkę na "cięższe", bardziej w rockowym stylu. Ale ogólnie mi się podoba, więc 8/10
Soxo_:Stylizację oceniam pozytywnie, jednak mi także "przeszkadzają" te buty. Zastanawiam się także nad torebką. Może lepszy byłby jakiś plecak? 8/10

ManiakPupili: Od razu powiem, że nienawidzę tych spodni i jest to minus dla tej stylizacji. Ciekawa kolorystyka. Zmieniłabym pasek. 7/10
Soxo_: Podoba mi się, że stylizacja jest taka "inna" dzięki kolorom, które wykorzystałaś. Plus za makijaż pasujący do całości. Ja zrezygnowałabym z paska i założyłabym coś na szyję. 9/10


ManiakPupili: Stylizacja jest o wiele za prosta. Po pierwsze, bez zegarka byłoby o wiele lepiej, jest to jedyny czarny element w tym outficie. Po drugie, więcej złotej biżuterii. 6,5/10
Soxo_:  Nie przemawia do mnie ta stylizacja. Nie pasują mi buty - uważam, że są za mało eleganckie względem reszty. Postawiłabym na więcej biżuteryjnych dodatków. 6/10


ManiakPupili: Podoba mi się, przydałaby się jakaś biżuteria. Zmieniłabym fryzurę na elegantszą, a kolor na czarny. 9/10
Soxo_: Trochę tutaj pusto Gdybyś zadbała od inne dodatki, byłoby super! Zmieniłabym kolor szminki i - tak jak moja przedmówczyni - fryzurę. 8/10



15 komentarzy:

  1. Po to usunęłam komentarz ze zgłoszeniem, żeby tu tego niewypału nie było, a jednak jest. Supi xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm w sumie źle nie jest ja sie wybije troche nad innymi bo mnie do gustu stylizacja Marysi nie przypadła do gustu :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszą stylizację zrobiła miss_hannah260, bo przecież ma największą średnią pkt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, ja chyba spałam, jak to pisałam

      Usuń
  4. W zasadzie to wszystkie hot ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie mi się podobają, jednak najlepsza maluma10, także tylko jej dam hot ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z ocenami :)
    Zagłosowane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga najbardziej mi się spodobała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. 1 - HOT
    2- HOT/NOT
    3- HOT / NOT
    4- HOT
    Najbardziej do mojego gustu przypadła mi stylizacja nr. 1 :)

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy