Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Błękitne: 3Siostry & AnnDoll88
Znów mamy dla was nasz wspólny post! Uwielbiamy robić je razem także pewnie nie jest to ostatni raz. Napiszcie w komentarzu czy chcielibyście byśmy je kontynuowały lub czy wolicie te z pojedynczymi aranżacjami?

Dziś padło na błękit! To pomysł Kingi, chciała wykorzystać niebieskie panele. Wyszły nam z tego całkiem ładne ściany. Co można dobrać do tego koloru -> białe dodatki oczywiście, wszystko co jasne; gorzej sprawdzi się tu czarny (jednak dla chcącego nic trudnego i takie w takich kolorach wnętrze może być piękne). Polecamy także cegiełki, inne odcienie niebieskiego i srebro.

Pierwsza aranżacja należy do Kingi, zwróćcie uwagę na kształt wnęki w tej ścianie, takie przejścia z pokoju do kolejnego można zrobić za pomocą paneli w innym kolorze. 


Kolejne wnętrze - od Karoliny, z tymi samymi panelami na ścianie, również jedne meble są bliżej, a drugie umieszczone jakby dalej w kolejnym pokoju. Czy tym razem ilość dodatków nie jest zbyt duża? Zdecydujcie, napiszcie co byście zostawili, co poprawili i najważniejsze - Czy podobają się wam nasze wnętrza? :) Czekamy na opinie.

Pozdrawiamy! Kinga i Karolina.


15 komentarzy:

  1. Obydwie mi się bardzo podobają, w pierwszej świetny pomysł na to przejście :D
    Według mnie może być więcej postów razem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś to drugie wnętrze przypadło mi bardziej do gustu chociaż jest tam chyba odrobinę za dużo niektórych rzeczy ^^ Co do koloru pokoi jest śliczny :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby dwa pokoje są piękne . W pierwszym w oko rzuciło mi się najpierw to przejście jest wykonane na prawdę swietnie ! a te poduszki sprawiają fajne widowisko . Kącik po lewej stronie jest dobrze pomyślany :)
    Drugi apartament całkowicie się inaczej różni od tamtego 1 . Tutaj koleżanka pokazała nam podstawowy salon . Jak ma się znajdowac . Widac że wasze perspektywy są inne jedna użyła mniej rzeczy chociaz wygląda to jak normalny pokój . Druga więcej ale zazwyczaj salon jest taki ,, rozsypany po kąty " .

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwa pokoje są cudowne, jednak pierwsze urzekło mnie swoim przejściem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszą aranżację zobaczyłam, zakochałam się i urzekła mnie w taki sposób, że, mówię to z przykrością, druga już małe wrażenie na mnie zrobiła. Kolor błękitny jest piękny i prawdą jest, że do jasnych kolorów pasuje idealnie ;) I tak ! Uwielbiam tego typu posty i byłabym bardzo wdzięczna gdybyście je kontynuowały
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  6. obydwa wnętrza są genialne *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba wnętrza są ciekawie urządzone :)

    OdpowiedzUsuń
  8. błękit to kolor, którego nienawidzę. teraz go polubiłam!

    itsgolddayz

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne aranżacje :)
    Bardzo mi się podoba przedstawienie waszych dollek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny świetne wnętrza. Zajmuję miejsce na poduchach za fajnie zaprojektowanym wejściem ♥ W drugim uwielbiam układ dekoracji. ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne pokoje, najbardziej przypadł mi do gustu pokój pierwszy.

    vipaneta123

    OdpowiedzUsuń
  12. Wnęka w ścianie pierwszego pokoju jest świetna! Drugi pokój również mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne wnętrza. Jak oglądam takie aranżacje to aż robi mi się przykro że ja tak nie potrafię. Pierwsze wnętrze bomba. To przejście jest genialne. Jest tak lekko i delikatnie. Drugie - masakra <3 Przecudowne i rewelacyjne. TICZ MI MASTERS

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne pokoje, ale aranżacja AnnDoll bardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie aranżacje są świetne :) Z chęcią częściej widywałabym takie kolaboracje ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!