Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#82 "Te włosy po raz setny"
Znowu wracam do tej fryzury... Wiem, że na chwilę obecną na stardoll jest wiele zdolnych projektantów, którzy tworzą niesamowite fryzury, ale ta chyba już zawsze będzie moją ulubioną. Nawet jeśli nie jest w 100% idealna.
Spódnicę na pewno każdy zna, tak samo jak słynną torebkę Miley. No, nie ma co tu się rozwodzić, mam nadzieję, że się spodoba :)








Naszyjnik - PPQ/Nelly.com
Bluzka - Nelly.com
Pasek - Mark Fast
Spódnica - Callie's Picks
Torebka - Darmówka
Buty - It Girls

10 komentarzy:

  1. Mi stylizacja bardzo się spodobała . Wykonana w czerni i bieli poprawnie . Zawsze w tych kolorach będzie twoja dole się czuć oryginalnie i nowocześnie . Śliczna spódnica a dobrze dobrana bluzeczka dopełnia odpowiednio stylizacje

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja bardzo ładna.
    fifi12fifi

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja. Bardzo mi się podoba torebka, zdziwiłam się, że to darmówka, wygląda na drogą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile dobrze pamiętam trzeba było wydać ileś tam sd żeby ją dostać :)

      Usuń
  4. Uwielbiam paski i czarno białe stylizacje! Świetna stylizacja, a torebka to wszystko dopełnia.

    itsgolddayz

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie dostałam takiej torebki jako darmówki :c A jest śliczna :d Bardzo pasuje do stylizacji ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Fryzura jest świetna, a stylizacja jest cudowna! Dobra robota ;)
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!