Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
-8- Niesforne Ubrania Prosto Spod Igły
Dlaczego niesforne? Marynarka, sukienka i tunika - mam te ubrania już od dłuższego czasu, ale ani razu ich nie użyłam. W żaden sposób nie mogłam z nimi stworzyć stylizacji. ,,Prosto spod igły'' - ale o co chodzi? Już tłumaczę - wszystkie pochodzą ze StarDesign, a konkretnie z Domu Mody UNIQUE. Wreszcie podjęłam wyzwanie i po wielu trudach udało się, chociaż sprawę ostatniej stylizacji pozostawię bez komentarza.
 


 
Co sądzicie o tych ubraniach?
 
 

7 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja skradła moja serce. Marynarka, której kroju nie znoszę, wygląda tu świeżo, lekko, po prostu dobrze. Dwa kolejne looki również się bronią.
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie projekty nie za fajnie wyglądają w stylizacjach, pierwsza mi się bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi projekty się nie podobają szczerze mówiąc, żadna stylizacja mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Projekty mogą wyglądać fajnie jeżeli nie pełnią głównej roli w stylizacji. Niestety żadna stylizacja mi się nie spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się tylko 2 stylizacja ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. podobaja mi sie obrobki graficzne i te stroje są super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. stylizacja 2 najlepsza ;) lubie Twoje posty ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!