Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Zrobiłem tych parę głupstw,ale parę głupstw powinno być wybaczone...
Tak w ramach wytłumaczenie kocham Happysad :D Wiem, że ostatnio moje posty pojawiają sie dosyć rzadko, ale obecnie dużo rysuje, a stardoll powoli mnie nudzi. Może potrzebuje przerwy :C Sama nie wiem. Powracając do tematu dziś mam dla was aranżacje w której znajdziecie i sypialnię i kącik żeby posiedzieć ;p Nie wiem czy Wam się podoba, ale mnie zauroczyła całość.
Co myślicie o tym wnętrzu?


Ps Zapraszam  na mojego bloga mancadara.blogspot.com


12 komentarzy:

  1. Super :) nowocześnie i przytulnie. Zakochałam się w tej aranżacji!

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem niezła.
    Rysuj, rysuj, lubię oglądać Twoje dzieła. Tylko wydaje mi się, że mają takie ogromne nogi...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wnętrze :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie pogardziłabym takim pokoikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie stonowane wnętrza :) I też chyba potrzebuję przerwy od sd, już od dłuższego czasu nie wchodziłam regularnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, strasznie lubię takie wnętrza :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba, szczególnie lewa strona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przytulny, śliczny i taki cieplutki :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!