Dołącz do załogi Queens-of-Fashion! link do posta
• Chciałbyś pisać u nas na blogu oraz masz fajny pomysł na siebie? Zgłoś się! link
Halloween: konkurs! Wyślij nam makijaż albo stylizację, lub napisz artykuł! link
Czytelnik Miesiąca: sprawdź!

13 maja 2015

TRANSFORM

Wow, wow i jeszcze raz wow! W końcu Admini dodali coś pożytecznego i fajnego! Mówię oczywiście o nowej dostawie do sklepu Transform. Jak niektórzy już pewnie widzieli są to różnego rodzaju cieniowania do twarzy. Ceny jak na taki dodatek są średnie, wahają się między 10-24sd. Osobiście jeszcze nic nie kupiłam, ale już lecę sprawdzić co pasuje mojej doll! A Wy c myślicie o tych cieniach? Kupiliście już jakieś?





12 komentarzy :

  1. Nie wiem czy to do czegoś będzie mi potrzebne, ale zajrzę do sklepu ;)
    PartyWiktoria

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko jakoś dziwnie wygląda na twarzy mojej doll.
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna dostawa :) te maski wyglądają o wiele lepiej niż te ze Stardesign Hair - przede wszystkim ceny są niższe. Kupię większość sklepu!

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  4. Screeny wyglądają dziwnie, lecę sprawdzić

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie te cienie są słabe, niedopracowane (nie mówię o wszystkich). W niektórych cienie na podbródkach wyglądają okropnie. Zamierzam kupić tylko jedną, ewentualnie dwie, pozycje ze sklepu.

    Miss_Margrise

    OdpowiedzUsuń
  6. Na mojej doll jeden, albo dwa cienie wyglądają w miarę ok, także przemyślę to jeszcze i może coś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry pomysł z takimi gotowcami, można kupić zamiast wydawać dużo sd na robione w stardesign rysy twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie sądzę iż coś kupie ponieważ mam rysy już ze sdh ale te niektóre tez są dośc niezłe a ceny poprostu piękne :D
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  9. Może coś kupię, jak będzie mi się coś podobać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ochote kupić jakieś cienie, ale nie dość, że nie moge się zdecydować to wydaje mi się, że nic mojej doll nie pauje ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety SD będę miała dopiero za miesiąc także na razie nic nie kupię, ale jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tą dostawą!

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy