Dołącz do załogi Queens-of-Fashion! link do posta
• Chciałbyś pisać u nas na blogu oraz masz fajny pomysł na siebie? Zgłoś się! link
Halloween: konkurs! Wyślij nam makijaż albo stylizację, lub napisz artykuł! link
Czytelnik Miesiąca: sprawdź!

29 maja 2015

Tania urządzanie

Czy to w ogól możliwe? Według mnie tak! Moim że na stardoll królują teraz wyłącznie rzeczy za stardollary i bardzo ciężko kupić jakiekolwiek meble w starmonetach to jest to możliwe. Idąc tym tropem postanowiłam to udowodnić! I tak oto powstał salon urządzony wyłącznie za rzeczy, które możemy kupić za starmonety. Jako dodatkowe ułatwienie można uznać zmianę którą Admini wprowadzili w naszych apartamentach. Mianowicie nowa podłoga! W końcu coś pożytecznego :D Moim zdaniem jest ona ładna i dosyć solidnie wykonana. 


Co sądzicie o tej aranżacji? Czy chcielibyście co jakiś czas pokoje urządzone za starmonety? Czekam na Wasze opinie!
Przy okazji serdecznie Was zapraszam na mancadara.blogspot.com

12 komentarzy :

  1. cudownie! jednak krzesła z prawej nie są zbyt ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie krzesła z prawej są świetnym akcentem i jestem pod wrażeniem, że można zrobić taki super pokój za starmonety :o

    OdpowiedzUsuń
  3. To coś na krześle z prawej na dole jest limitowane i za Sd... :I

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, ominęłam to jakoś... Przepraszam

      Usuń
  4. Super apartament, wszystko mi sie podoba i do siebie pasuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się jakoś niezbyt spodobało, trochę za dużo się dzieje po lewej stronie. Miałaś dużo lepsze wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się tam bardzo podoba, podłoga się tu świetnie spisuje, jednak za sm można stworzyć świetne wnętrze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi sie podoba i czekam na kolejne ;)
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna, bardzo mi sie podoba. czyli za sm mozna cuda zdziałać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie Ci to wyszło, świetna aranżacja :) Więcej takich :)

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy