Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza katniss-ne

Witam serdecznie, dzisiaj kolejna metamorfoza, tym razem przeprowadzona na użytkowniczce katniss-ne.



Stylizacja przed: Jest fajnie, w miarę kolorowo, jedyne co mi tu nie pasuje, to garbienie się doll.

Stylizacja po: Kocham tę spódnicę i kocham ten blezer! Połączenie ich dało (moim zdaniem) wspaniały efekt, jestem bardzo zadowolona z mojej pracy.














Makijaż przed: Świetny! Połączenie kolorów bezbłędne, całość robi fantastyczne wrażenie. Brwi są troszeczkę "pomaziane" bez ładu, ale z daleka tego nie widać.

Makijaż po: Chciałam w pewien sposób skontrastować pastelową szminkę z ciemnoniebieskimi cieniami do oczu. Brwi pomalowałam mocniej, zaś upięta fryzura nadaje szyku.


9 komentarzy:

  1. Bardziej spodobała mi się stylizacja doll po metamorfozie. Jest oryginalna i ciekawsza. Co do makijażu, obydwa są świetne i starannie wykonane.
    Mam pytanie - gdzie można się zgłosić do metamorfozy?

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy zobaczyłam stylizacje PO zaniemówiłam, wszystko do siebie pasuje. Natomiast obydwa makijaże przypadły mi do gustu
    PartyWiktoria

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja po, makijaże oba średnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Blezer i spódnica może dają fajne połączenie, ale to nie zmienia faktu, że stylizacja PO jest słaba. Wygląda trochę jakbyś dodawała po prostu elementy, które do siebie pasują, ale nie tworzą spójnej całości. Makijaż również PRZED lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja po lepsza, ale nie podobają mi się buty i czapka, makijaże mnie nie zaskakują ale chyba lepszy przed :D

    OdpowiedzUsuń
  6. metamorfoza świetna! stylizacja po jest obłędna. faktycznie doll przed sie garbi, nawet nie zwrociłam uwagi na takie szczegóły- może to przez krój narzutki

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdy zobaczyłam stylizacje po myślałam że umrę, nic do siebie nie pasuje.
    Oba makijaże są fajne, ale nie podobają mi się fryzurki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja przed nie zachwyca. Tak jakby każdy element zupełnie z innej bajki, zupełnie inny odcień. Kompletnie mi się nie spodobała. Efekt po jest o wiele lepszy, ale również nie ma tego 'wow'. Trochę tutaj tego wszystkiego za dużo, co sprawia, że stylizacja wydaje się być bardzo ciężka. Jeżeli chodzi o makijaż - obydwa są wykonane podobnie, różni je tylko kolorystyka, ale obydwa są ciekawe i starannie wykonane. Tutaj podoba mi się makijaż przed, fajne odcienie czerwieni, ładnie to wygląda, aczkolwiek jednak bardziej chyliłabym się ku mejkapu po, ponieważ przejścia są trochę lepsze i bardziej widocznie oraz ogółem bardziej podoba mi się doll właśnie w takiej odsłonie :)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja po podoba mi się bardziej, chociaż zrezygnowałabym z daszka i zmieniła buty. Makijaże w sumie podobne, tylko kolorystyka je różni.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!