Dołącz do załogi Queens-of-Fashion! link do posta
Halloweenowe wyniki: klik!
Elita QoF, aktualizacja 06.11.2017!

15 maja 2015

Man Down

Od kiedy Maciek gra w "Klanie"?
Od downa.
Ba dum tss.

Co u Was? Zawsze czytam Wasze odpowiedzi, więc nie myślcie, 
że mnie to nie interesuje! Ostatnio na qof niewiele się dzieje. 
Czego Wam trzeba? Może spełnię Wasze 3 życzenia niczym złota rybka,
 jeśli będą one "przyziemne" ;)
U mnie po kilku dniach pełnych stresu wszystko wraca do normy.
Bierzecie się za oceny, bo 42 dni do wakacji!

11 komentarzy :

  1. Czekają mnie dwa tygodnie samych sprawdzianów :/ ale dam radę! Super stylizacja, najbardziej podobają mi się dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. znam to,ale ten suchar choć nie powinien to śmieszy ;d
    stylka mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! Chociaż usunęłabym parę tatuaży.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba, nic bym nie zmieniał :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylka, wszystko pasuje a tatuaże pięknie się prezentują :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja. a u mnie w miare- sesja za pasem, praca dyplomowa jeszcze nie napisana.. za duzo stresu a za malo czasu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja bardzo mi się podoba i ten suchar.. xd
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja doll jest zjawiskowa :) świetnie wygląda w tej stylizacji! Zazdroszczę wyczucia stylu.
    U mnie w szkole ciężko, coraz więcej nauki, poprawiania ocen, a nauczyciele nie odpuszczają. Nie mam kiedy odpocząć :/

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  9. Większość podręczników skonczona, nie ma juz zbytnio co robić. Teraz bedzie coraz luzniej, koniec maja same spotkania towarzyskie. :D
    Stylizacja bardzo ladna. Polaczylas dosc proste rzeczy tak, ze tworza niesamowity efekt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny zestaw, chociaż moją uwagę bardziej skupia twarz Twojej dollki.

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy