Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Zaproszenie na 3 dzień FW
Witajcie moi drodzy.  Przed nami kolejny piękny dzień. 
Mam nadzieję, że jesteście chętni aby i dziś uczestniczyć w tym święcie.
Mam nadzieję, że wyspaliście się po wczorajszym bankiecie.

12 kwiecień (niedziela)
 godz. 18.00 - Pokaz Mody B.E.A.T.K.A
( w przerwie niespodzianka)
 godz. 20.00 - Bankiet dnia (gość honorowy Nabil- JessssLove
                   unique-project , nabilunity.com) 
(obowiązkowy strój wieczorowy, limitowana liczba osób)
Osoby, które chcą pojawić się dziś na bankiecie muszą wpisać swój nick w komentarzu
i czekać na edycję postu z mojej strony ok. godz.20.00
Już teraz kto nie ma mnie >> KLIK <<w znajomych, a chce dostać się na bankiet
 w czasie trwania całego FW  powinien wysłać mi zaproszenie do znajomych.

37 komentarzy:

  1. A więc standardowo zgłaszam się na bankiet. Może dzisiaj uda mi się wepchnąć XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj chętnie wpadnę :>
    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie będę Wam zajmowała miejsc, bo na wieczór już mam plany. Na pokazie będę natomiast na 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli można drugi raz, to z chęcią bym się pojawił :)
    dominikadomcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :D

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  7. O, teraz bym chętnie przyszła. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. CudneOczka
    Jeżeli dziś będę na liście, postaram się ubrać jakoś odpowiednio :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Również bym chciała znowu przyjść :D
    ManiaKPupili

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziś mam chwilę, także jeśli znajdzie się miejsce to chętnie wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się i czekam na pokaz
    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chce się pojawić na bankiecie

    PartyWiktoria

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesli bedzie miejsce to tez chetnie wpadnę ;)
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się! :) kadet12

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym przyjść :)
    bibbi96

    OdpowiedzUsuń
  16. Jako spotlight queen na dzisiejszej też chcę być :D
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo, jestem ciekawy co przygotowała Beatka :v Będę śledził dzisiejszy pokaz z dokładnością XD Na bankiet widzę, że jest dużo chętnych, wiec się nie zgłaszam :v Może jeszcze w tygodniu uda mi się wpaść XDDD

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się na bankiet :)
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  19. zglaszam sie na bankiet,
    minio11

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym dostać się na bankiet- fifi12fifi :D

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo bym chciała uczestniczyć w bankiecie tego dnia, tym bardziej, że otwieram dzisiaj pokaz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo:) Beatko Ty masz już zarezerwowane miejsce, chyba, ze nie znajdę Cię na liście w zaproszeniach.

      Usuń
  22. Dzisiaj także chciałbym uczestniczyć w bankiecie, mam już wymyśloną super kreację 8)
    Uplooad

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja rownież chciałabym uczestniczyć :( po pokazie Beatki chętnie jako modelka bym sie tam pojawiła :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się na bankiet! Naszykuję kolejną porcję sucharów ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro będą suchary Sei, to ja daję bliżej nieokreśloną sumę sd i niech mnie wpuszczą na bankiet ;)

      Usuń
  25. (ps. też będę dziś modelką, czy to działa na moją korzyść? XD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba dziś do rana będziemy się bawić. Zastanawiam się nad kilkoma imprezami.

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!