Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Zaproszenie na 2 dzień FW

Witajcie moi drodzy. 
Jestem ciekawa jak Wasze wrażenia po pierwszym dniu Fashion Week. Mam nadzieję, że choć w kilku procentach sprostałam zadaniu z organizacją tego wydarzenia. Muszę przeprosić osoby, które czekały na prywatne zaproszenie, niestety z winy stardollowych limitów  miałam w znajomych tylko 4 dostępne osoby z listy więc impreza odbyła się, ale była zamknięta. 
Przed nami drugi piękny dzień. 
Mam nadzieję, że jesteście chętni aby i dziś uczestniczyć w tym święcie.

11 kwiecień (sobota)
 godz. 18.00 - Pokaz Mody 888kamila Tribute
 godz. 19.00 - Niespodzianka
 godz. 20.00 - Bankiet dnia (gość honorowy Nabil- JessssLove
                   unique-project , nabilunity.com)
(obowiązkowy strój wieczorowy, limitowana liczba osób)
Informacja z ostatniej chwili: osoby, które czekają na spotkanie dziś na bankiecie z JessssLove, muszę zasmucić, Nabil prawdopodobnie dziś do nas nie zawita, ale jutro ma być obecny na 100 %

Osoby, które chcą pojawić się dziś na bankiecie muszą wpisać swój nick w komentarzu
i czekać na edycję postu z mojej strony.
Już teraz kto nie ma mnie >> KLIK <<w znajomych, a chce dostać się na bankiet
 w czasie trwania całego FW  powinien wysłać mi zaproszenie do znajomych.

Do miłego zobaczenia na pokazie o godz. 18.00

Iwona/missmariksza
EDIT:
Lista gości na dzisiejszą imprezę  o godz. 20.00 ( lista będzie cały czas edytowana)
Około godz. 20 musicie odebrać zaproszenie
http://www.stardoll.com/pl/party-chat/index.php ( prywatna impreza)
Jeśli będę miała taki sam problem z wysłaniem zaproszeń link do imprezy pojawi się na blogu
1. jusia95
2. klamar33
3.szklanka9
4.CudneOczka
5.Uplooad
6.3siostry
7. JessssLove
8.Cold_Iceberg.
9. missm963
Spokojnie, każdy się dostanie, przed nami codziennie bankiety:)



27 komentarzy:

  1. Czekam na dzisiejszy pokaz, ponieważ pójdę w nim jako modelka :v Jestem ciekawy co do niespodzianki, jaką przygotowałaś XDDDDD
    Na bankiet tym razem nie będę się pchał, bo byłem wczoraj, a przecież każdy chciałby się tam pojawić ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętne przyjdę na bankiet.:)
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, tym razem również w tych godzinach najprawdopodobniej nie będzie mnie w domu, ale mam nadzieję, że dostanę się na bankiet jutro :)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  4. ja byłam wczoraj więc odpuszczam bo przecież każdy powinien mieć szansę

    dora55xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli będzie jeszcze miejsce, to chętnie się zgłaszam, ale niech wejdą też inne chętne osoby ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym być na bankiecie. :)
    kruha

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam wczoraj i było co najmniej cudownie! Dlatego dziś też chciałbym się na nim pojawić, ale oczywiście pierwszeństwo mają osoby które jeszcze na nim nie były :)

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo bardzo bardzo chciałabym dzisiaj dostać się na bankiet, bo jutro prawdopodobnie mnie nie będzie :C

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  9. O to ja będę chętna jutro na bankiet XDD Jestem ciekawa dzisiejszej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  10. Rowniz chcialabym sie pojawic :)
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem chętna, a nawet przygotowana. Czekam na kolekcje.
    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też bym chciała pojawić się na bankiecie, a zaproszenie wysłałam już wczoraj .

    PartyWiktoria

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo bym chciala byc na bankiecie, ale jak sie nie uda to sprobuje nastepnym razem :)

    Kaja451

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym pojawić się na bankiecie :)

    paula1908

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym pojawić się na bankiecie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziś chętnie wezme udział
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiści chciałabym pojawić się na bankiecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przyjemnością wezmę udział w bankiecie :D Mamy siebie w znajomych, więc kłopotu chyba nie będzie xd Z góry dziekuję i nie mogę się już doczekać :)
    Uplooad

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo chciałabym pojawić się na bankiecie ;)
    Mysmilebeauty

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dopiero wróciłam z pracy :( Chciałabym się pojawić na ów bankiecie, ale jeśli nie dziś to może poszczęści mi się innym razem :3 Swoją drogą organizacja moim zdaniem jak dotąd bezbłędna, świecie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miłej zabawy! Znowu nie zdążyłam, ale to było do przewidzenia. Pokaz jeszcze obejrzę -.^

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie dotarłam, bo całą sobotę spędziłam po za domem, ale na pewno było super ;D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!