Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Tress up
Nowe Tress up dotarło już do starplazy. Wczoraj wielki zachwyt, lecz dziś po przymierzeniu stwierdzam, że niektóre z nich są po prostu niedopracowane. Pomijając fakt, że w 5 fryzurce z drugiego piętra ( sofia look) moja doll wygląda tragicznie, ostatnia zaś z tego piętra jest nawet ok, lecz małe prześwity we fryzurze odbijają się na wizerunku doll.  Nie chcę rozpisywać się o każdej z nich, lecz uważam, że graficy powinni je bardziej dopracować. Jestem ciekawa jakie Wy zobaczycie niedociągnięcia w tych perukach. Komentujcie! 
Ps. Brody są całkiem, całkiem, ale nie będę zmieniać płci swojej lali.


14 komentarzy:

  1. Na razie nie mam jak przymierzyć tych fryzur , natomiast widzę że na manekinach wyglądają tragicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pierwszy rzut oka wyglądają normalnie, ale po przeczytaniu tego posta od razu zauważyłam tragiczne niedociągnięcia. Na razie nie zamierzam nic kupić
    PartyWiktoria

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się tam bardzo podobają i jak tylko będę miał sd zakupię któreś z nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 fryzurka będzie moja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedna wygląda w miarę ok na mojej dollce, ale i tak jej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Początkowo w spoilerach mnóstwo fryzur wpadło mi w oko. Teraz podoba mi się tylko kucyk i jedna krótka fryzurka. Swoją drogą moja doll bardzo męsko wygląda w tych brodach :')

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tego co piszesz obawiam się, że kolekcja mnie zawiedzie. Zobaczę jak tylko dostanę się do komputera :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na początku z daleka przymierzyłam, nic nie odstawało, dopiero z bliska, ale to są raczej mało istotne elementy i jak dla mnie nie ma co się czepiać. Kupiłam dwie fryzury, bo na więcej mnie nie stać :d

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z tobą,spoilery wyglądały o wiele lepiej niż po przymierzeniu, ale nie są aż takie tragiczne. Po przymknięciu jednego oka wyglądają dobrze xdd
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie wyglada, ale nie na doll. jedna fryzurka tylko mi w oko wpadla

    OdpowiedzUsuń
  12. Na mojej wszystkie oprocz kucyka wygladaja tragicznie. Mam trudna twarz XD W sumie i tak podobala mi sie tylko ta jedna fryzurka. Raczej ją kupię

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnia fryzura jest bombowa! Już ją kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!