Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stylizacja
Dzisiaj coś z tym płaszczem. Ubrania proste, żeby nie przekombinować. Według mnie wzory na płaszczyku wystarczą c:
 
Turban Callie's Picks
Płaszcz Rio
Bluzka, legginsy basics
Kopertówka Chanel
Buty Wild Candy

REKLAMA
Hej, tutaj IAmNoOne. 
Zapraszam na bloga f-ear.blogspot.com gdzie obecnie trwa konkurs na stylizację. 
Głowna nagroda to 40Sd i prezent niespodzianka
- przewidziane również wyróżnienia Więcej informacji na blogu.
http://f-ear.blogspot.com/



12 komentarzy:

  1. Myślę, że dobrze wykorzystałaś ten płaszcz i nie przekombinowałaś. Wystarczająco ma wzorków, a dodatkowe by po prostu zniszczyły urok tego HB. Nic bym nie zmieniała :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszcz cudowny! Kolorystyka cudowna! Doll cudowna! Wszystko cudowne! Jestem wielką fanką xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo wszystko zdjąłbym ten turban, reszta jest bardzo fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezła, kolczyki świetne! Jedynie zmieniłabym bluzkę, jej rękawy niezbyt ładnie wyglądają pod prześwitującym płaszczem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się ta stylizacja nie podoba, nie ma tu niczego za dużo, ale po prostu nie podoba mi się :/

    paula1908

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie ;)
    PartyWiktoria

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się bardzo podoba, ale jednak dałbym chyba bardziej elegancki top. Kocham ten turban, więc to jeszcze bardziej mnie przekonuje XDDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna! Również zrezygnowałabym z turbanu.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna!!! Ale nie dałabym tych kolczyków i turbanu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmieniłabym topik na jakiś lepiej wykonany, a poza tym bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne wykorzystanie płaszcza i turbanu (na który nie miałam absolutnie pomysłu)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi sie podoba! Sam plaszczyk ma genialny wzor. Nie wiem czemu, ale turban idealnie pasuje. Swietna, swietna, swiatna stylizacja

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!