Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Relacja z imprezy
To już kolejna impreza za nami.
Na ściance missmariksza (w granatowej sukni) powitała wszystkich przybyłych gości.



Na imprezę dość późno przybyła  CudneOczka. Ku swojemu zażenowaniu nie ubrała sukni.

 Honorowym gościem bankietu był Nabil ( JessssLove), 
który przybył na zaproszenie w eleganckiej złotej sukni Decades


Uwodzicielski look stworzył Uplooad. Złoty chocker dodał całości szyku.


3siostry wybrała paryską białą suknię LANVIN Tribute.


Cold_Iceberg. onieśmielała w granatowej, gustownej sukni Nelly.


Jusia95 w sukni z najnowszej kolekcji inspirowanej Valentino prezentowała się znakomicie.


Klamar33 przybyła w eleganckiej sukni, z woalowym dołem odsłaniającym nogi.


Missm963 w pięknej sukni VOILE z drapowanym dołem.


Sei-chan. przybyła w biało-czarnej prześwitującej, koronkowej sukience Pretty'n Love.

Impreza standardowo po czerwonym dywanie zmieniła lokalizację.
Do gości dołączył FunOpler (w środku).


A dziś znów szaleństwo do białego rana...



9 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że dzisiaj uda mi się dostać na bankiet :D Wczoraj niestety nie mogła dłużej zostać after party po after party, czego bardzo żałuję :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, a Jujka wahała się nad sukienką. Jak dobrze, że mnie posłuchała, kupiła ją i zdjęła tatuaże, bo wygląda supi (jak zawsze :*).

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno było genialnie, a ja dzisiaj spróbuje się dostać .
    PartyWiktoria

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo, świetne zdjęcia i kreacje! :D

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  5. Doll wyglądają super XD Przez te bankiety wzbogacą się wizażyści, styliści i fryzjerzy na stardoll xDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem górowała Cold_Iceberg, przynajmniej moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!