Dołącz do załogi Queens-of-Fashion! link do posta
• Chciałbyś pisać u nas na blogu oraz masz fajny pomysł na siebie? Zgłoś się! link
Halloween: konkurs! Wyślij nam makijaż albo stylizację, lub napisz artykuł! link
Czytelnik Miesiąca: sprawdź!

12 kwietnia 2015

Pokaz mody B.E.A.T.K.A


Moi drodzy, zapraszam na kolejny pokaz mody. Dziś swoje projekty przedstawi B.E.A.T.K.A




Moją inspiracją była moda uliczna. Kolekcja cechuje się uniwersalnością oraz luźnym stylem przeplatanym z elegancją. Geometria, kolorowe printy- to wszystko mam przyjemność Wam zaprezentować na tym pokazie, serdecznie zapraszam!

Projekt nr 1 Palm Print Jacket
Modelka: kruha

Projekt nr2  Triangles Dress
Modelka: botakchce

Projekt nr 3  Geometric top
Modelka: Sei-chan.

Projekt nr 4  Stripes top
Modelka: Cold_Iceberg.

Projekt nr 5  Face Print Pants
Modelka: awcia

Projekt nr 6  Triangles top
Modelka: -sweet-girl-22

Projekt nr 7  Bird T-shirt
Modelka: nikiwi2468

Projektantka kolekcji B.E.A.T.K.A

Dziękuję za obejrzenie kolekcji. Projekty można zamawiać u  B.E.A.T.K.A  lub pod tym postem.

POST  KATALOGOWY


-------------------------------------------------------------------------------
PATRONI MEDIALNI QoF FASHION WEEK 

http://mentalle.blogspot.com/http://stardoll-wg-was.blogspot.com/
----------
 SPONSORZY  QOF FW

http://www.stardoll.com/pl/user/?id=15753933http://www.stardoll.com/pl/user/?id=20785162http://www.stardoll.com/pl/user/?id=268099134http://www.stardoll.com/pl/user/?id=115730411

53 komentarze :

  1. Zdecydowanie najlepszy pokaz z tych co dotychczas się ukazały! Każdy projekt jest unikalny i ma w sobie coś co przyciąga uwagę. Jak zwykle wyciągnę mojego faworyta - strój numer 1 i 3... Nie mogłam się zdecydować :) Sama projektantka również pięknie wygląda -.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamawiam sukienkę i bird t-shirt. :)
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny świetny pokaz. Wpasowany w 100% w mój styl. Spodnie są bardzoooo dobrze wykonane i oryginalne . Zamawiam je od razu :)
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, że jest do dotychczas najlepszy pokaz ! zuzameudza

    Zastanawiam się nad kupnem 1 bluzki ..

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG *.* Byłem ciekawy tej kolekcji i jest cudowna *.* Wszystkie projekty są piękne. Najbardziej chyba top z ptaszkiem, geometryczny i spodnie z twarzami XDD Do tego super pomysł na ten płaszczyk ;) Na razie na nic mnie nie stać, ale jak tylko zdobędę sd to chcę mieć te 3 rzeczy *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie z twarzami i Triangles top - rewelacja. Bardzo ładne projekty i fajnie wygląda ten wybieg :)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszcz mi się podoba a także top w geometryczne wzory :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Beatka, wyszło super! Bardzo dziękuję za możliwość wzięcia udziału w Twoim pokazie, jeszcze raz super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Face Print Pants, Stripes top i Triangles top- zamawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zamawiam Triangles top :)


    zuzameudza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamówienie zrealizowane, bluzka czeka w bazaarze :D

      Usuń
  12. Jestem zaszczycona możliwością otwarcia tak wspaniałego pokazu! ^,^ Genialne projekty- czekam tylko na środki :D. Jeszcze raz dzięki za angaż w pokazie. :*

    kruha

    OdpowiedzUsuń
  13. Oho, najlepsza kolekcja o.o Genialnie! Podoba mi się wszystko oprócz sukienki.
    dominikadomcia

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolekcja jest piękna, nie wiem co zamówić, bo wziełabym wszystko:)
    Zamawiam jednak Bird T-shirt
    missmariksza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, bluzeczka wystawione :)

      Usuń
    2. Hah, ja też najchętniej kupiłabym wszystko ;)

      Usuń
  15. Poproszę geometric top + face print pants
    Nie chcę nikogo urazić, ale moim zdaniem to najlepsza kolekcja pokazana dotąd zarówno pod względem samych designów, jak i graficznego przedstawienia pokazu. +10 do fejmu, że mogłam w nim modelkować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, bardzo miło to słyszeć :D rzeczy wystawione

      Usuń
  16. Palm Print Jacket genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Zamawiam jeszcze spodnie *.*
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z przyjemnością przyjmuję zamówienie :D rzeczy wystawione

      Usuń
  18. Świetna kolekcja! Zamawiam Bird T-shirt, Geometric Top :)
    misskinga0065

    OdpowiedzUsuń
  19. Zatkało mnie...Naprawdę niezłe projekty! Ja to chyba zbankrutuję, jak tak dalej będzie, że co pokaz to lepszy od poprzedniego ;) Na razie zamówię tylko Face Print Pants :)
    missm963

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! tak bardzo mi miło czytając te wszystkie komentarze :> spodnie wystawione

      Usuń
  20. Ja też się okupie, a co! Becia zdobędzie sławę na stardoll i rzeczy będą unikatami za 600 sd! Tego jej baaaardzo życzę! Zaraz złożę zamówionko, ale to już w kg ;))
    NAJLEPSZA KOLEKCJA STARDESIGN EVER!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Topy są super, bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny płaszczyk, będzie więcej sd to i zamówienie będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Najlepszy pokaz jak do tej pory. Śliczne projekty.
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń
  25. Aaaa! Zakochalam sie w 3, 6 i 7 projekcie. Najlepsza kolekcja jak do tej pory. Rzeczy ze stardesign jednak mogą być super :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Zachwycający pokaz! Najładniejszy płaszcz, spodnie, top z ptakiem i w paski. Super!
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  27. juz ci to mówiłam, ale płaszcz: asdfgjjhsjdks <3
    btw dzieki za wzięcie mnie do pokazu

    OdpowiedzUsuń
  28. Chciałabym zamówić Triangles Dress. Piękna kolekcja:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Poproszę Geometric Top *.*
    aga-medoll13

    OdpowiedzUsuń
  30. Strasznie podobają mi się spodnie face print pants, także chciałabym je zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  31. Chciałabym kupić Stripes top bo jest idealny :3 Tak jak cała kolekcja ^^

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy