Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nagrody dla komentatorów

Z osób komentujących w marcu  wybrałam osoby, których komentarze były dość widoczne.
Uwzględniłam również komentarze redaktorów, którzy tym sposobem nawiązują kontakt z czytelnikami.
A więc najczęściej komentowali:
Alesha49, DancerMarika, CrazyMiley8, CzarnaGotka, PartyWiktoria,
weronika1408, awcia, paula1908, nivea11, Miss_Margrise,
ewela45, adzik225, nataliaszelc01, diablebleu1992, Niciia02,
Punkkokoo, filus4444,  B.E.A.T.K.A., Kaja451, Tori121, 
 aniula38555, mandaryna7,  xxlena4444xx, fifi12fifi, E_L_I_Z_A_
diablebleu1992, patrycja_2000, Ann1334, jusia95, Heneda,

Jeśli ktoś sporo komentował, a ja przez nieuwagę nie uchwyciłam go w liście powyżej
 to bardzo przepraszam. Można zgłosić swój nick w komentarzu.

Dla wyżej wymienionych osób w ciągu kilku dni ukaże się loteria rzeczowa.
---------------

Po 50 stardollarów za komentowanie w marcu otrzymują:
Alesha49,  xxlena4444xx

 The most frequent & intelligent commentator
czyli 50sd dla: filus4444

sukienkę Subcouture otrzymuje DancerMarika
buty archive otrzymuje CrazyMiley8

DZIĘKUJEMY Wam bardzo za wszystkie komentarze.

---------------
 Po odbiór stardollarów zgłoście się w ciągu 2 dni do mojej księgi gości
missmariksza

13 komentarzy:

  1. Dziękuję, oraz gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! :D

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo, dziękuję bardzo :* 50sd teraz na pewno się przyda ♥
    Gratuluję reszcie ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wszystkim, no i miło, że również znajduję się na tej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, ostatnio troszkę zaniedbałam komentowanie, ale postaram się to nadrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuje za nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skomentowałam kilka postów, ale że znajdę się na liście osób, które najczęściej komentuję to się nie spodziewałam, ale bardzo mi miło z tego powodu :P

    paula1908

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!