Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza malutkacandy


Cześć, zapraszam do czytania - w tym poście przeprowadziłam metamorfozę użytkowniczki malutkacandy..!


Stylizacja przed: Dół i góra to dwie, kompletnie inne bajki, całość nie jest zbyt spójna... aczkolwiek daje przyjemne wrażenie.

Stylizacja po: Miało być streetowo, wyszedł outfit wyjęty żywcem z lat 20... "maślane" kolorki, brązy, żółcie i błękit zgrabnie razem się komponują, całośc dopełnia uroczy kapelusik.














Makijaż przed: Poprawny, jedyne, co mnie wkurza, to cień do powiek, który tak idiotycznie błyszczy...
Makijaż po: Przyznają się bez bicia, że nie mogłam wykombinować nic bardziej skomplikowanego niż to, co widzicie, ze względu na ilość cieni. Jest klasycznie, bez szału, makijaż urozmaiciłam malując "kocie oko".




11 komentarzy:

  1. Stylizacje przed słaba, po jest super, aczkolwiek jest się do czego przyczepić, makijaż lepszy po :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ani przed, ani po nie podoba mi się...

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie stylizacje mi się nie podobają, w tej po wygląda jak stara babcia, makijaże także oba słabe.

    OdpowiedzUsuń
  4. O-kro-pne. Przed słabo, a po po prostu brzydko. Makijaże oba nie są dobre, zwykły czarny i tyle. Jednym cieniem też można zrobić ciekawy, warstwowy makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chociaż przed stylizacja pusta i nudna, to o niebo lepsza od stylizacji po. Makijaże na równym poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  6. po jest świetna istne lata 20 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadna stylizacja mi się nie podoba, co do makijaży to po jest lepszy, ale ja dałabym rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podzielam wiele komentarzy. Nie podoba mi się ani przed ani po :) Jednak makijaz po o wiele lepszy

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja przed niczym nie zachwyca, typowy zwyklak. Można powiedzieć, że doll jest ubrana w byle co z szafy, nic do siebie nie pasuje :/ Natomiast sama nie wiem co mam myśleć o stylizacji po. Przypomina mi trochę starszą panią, która próbowała się wystroić, ale nie całkiem jej to wyszło. Taka mieszanka wszystkiego... Jestem pewna, że gdyby usunąć niektóre elementy jak rajtki, naszyjnik i zmienić buty oraz torebkę to byłoby troszkę lepiej. Jeżeli chodzi o makijaże to nie mam co się rozpisywać. Oba są na równych poziomie, nie specjalnie orginalne ani wymyślne, po prostu zwykłe, nudne.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja Po bez kapelutka jest piękna *.* Świetnie dobrane ubrania. Makijaże gdyby się bliżej przypatrzeć, niestety oba mi się nie podobają XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja po jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!