Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#68 "I po świętach"
Nie wiem czy już Wam to mówiłam czy jeszcze nie, ale ostatnio mam totalną jazdę na punkcie koloru białego. Moje ukochane czarne ubrania powoli wycofują się na drugi plan, a na ich miejsce wchodzi przepiękna biel. Może to przez wiosnę, której i tak nie widać, a może nie. Sama nie wiem.
No, nie przedłużając zostawiam Was ze stylizacją ;)





Kolczyki - Bratz
Słuchawki - Original Future
Bluzka - Original Future
Spodnie - Killah
Torebka - Callie's Picks
Buty - Subcouture

14 komentarzy:

  1. Stylizacja jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się fryzura i buty, w sumie żałuję że je kupiłem, ale reszta jest Ok :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam mieszane uczucia. Nie do końca pasują mi tutaj te buty, wymieniłabym je na jakieś eleganckie szpilki. Nie jestem też fanką tej torebki, a tutaj mnie nie przekonała. Ją także bym wymieniła. Poza tym jest fajnie, niby elegancko, ale luzu dodają te słuchawki. Całość jest fajna.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podobają mi się buty, a tak jest okej, chociaż szału nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja średnia, wybrałabym spodnie bez dodatków w postaci łat, a jak już to wszystkie w kolorze białym. Za to buty akurat tutaj mi pasują.

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie ,najładniejsze buty!!
    PS sama mam taką koszulkę i spodnie :))

    PartyWiktoria

    OdpowiedzUsuń
  7. moje klimaty :d piękna jest :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też ostatnio kocham biel, stylizacja bardzo w moim stylu. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się połączenie topu i spodni, dodatki raczej bym wymieniła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdybyś schowała torebkę za spodnie byłoby bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam ostatnio fazę na jasne jeansy. Wcześniej chodziłam cały czas w czarnych marmurkach, a teraz właśnie w nich. Może to przez wiosnę, może przez zdjęcia Sehuna, kto wie.
    Stylizacja niezbyt mi się podoba. Koszulka, spodnie i buty okej, ale reszta bardzo nietrafiona. Szczególnie torebka, wygląda co najmniej dziwnie.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!