Blog w dniu 18.08.2017 (ewentualnie 19.08) będzie ulepszany, zostanie on zamknięty na kilka godzin!

Modowi Rywale III Etap Trzeci
Głosowanie!


1 kwietnia 2015

#67 "B&W"

Dzisiaj znowu stylizacja bez dłuższego opisu. W poprzednim tygodniu post nie pojawił się ponieważ teraz kompletnie nie mam czasu na nic. Ale jako, że niedługo święta postaram się zaplanować kilka postów na zaś.
Co do stylizacji - mam nadzieję, że się spodoba ;)








Naszyjnik - Wild Candy Couture/Bizou
Sukienka - Wild Candy Couture
Narzutka - Strike a pose
Buty - Nelly.com




13 komentarzy:

  1. Jest całkiem OK, chociaż zmieniłbym fryzurę i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię tego pose gdyż te ręce są nienaturalnie ułożone, a ich kolor nie wygląda dobrze na doll

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba, taka imprezowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest ładnie, fajny zestaw, ale mam mieszane uczucia co do tego naszyjnika. Nie zrezygnowałabym z niego całkiem, ale wymieniła na inny, też przy szyji.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś mnie urzekło w tej stylizacji :) Baardzo mi się podoba :))

    paula1908

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jest, chociaż troszkę buty mi nie pasują

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko jest świetne ,nic dodać nic ująć ;p

    PartyWiktoria

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje się taka prosta, ale coś w niej jest. Podoba mi się naszyjnik, ale przydałyby się jeszcze jakieś dodatki typu torebka.

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie mega. Fryzura nadaje klimat moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy