Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wyniki pierwszych castingów

Moi drodzy! W związku z ogromnym zainteresowaniem castingiem do pokazów na Fashion Week niektóre zgłoszenia zostały już rozpatrzone. Czwórka projektantów ogłosiła już wyniki swoich castingów. Tak więc oznajmiam: 

Projektant:  JasnaKasia
Modelki: FunOpler, ManiakPupili, Amelia*_*

Projektant: CrazyMiley8
Modelki: DzikaNaomi, nataliaszelc01, Sandi1200, natusia_182, Misiullaa, weronika1408

Projektant: awcia
Modelki: Miss-Margise, Suzunka1234, missjula20105, jusia95

Projektant: 888kamila
Modelki: B.E.A.T.K.A, nikiwi2468, filus4444, Marysia...XD, doctorp, Zeszyteres

Projektant: B.E.A.T.K.A
Modelki: kruha, Sei-chan.,-sweet-girl-22, awcia, CzarnaGotka i botakchce

Projektant: Miss_Margrise
Modelki: StarMartusia..., CzarnaGotka, natalcia1112

W poniższych postach podane są zasady udziału, należy przeczytać i dopiero wysłać swoje zgłoszenie.
Przypominam, że na modelkę wraz ze zdjęciami można zgłaszać się TUTAJ.
Zapraszam projektantów do zgłaszania się do QoF Fashion Week TUTAJ
Osoby/blogi/magazyny, które chcą zostać patronatami Święta Mody na QoF zgłaszają się TUTAJ
Sponsorzy wydarzenia zgłaszają się TUTAJ
Organizacja dla MODELEK/MODELI/PROJEKTANTÓW >>> tutaj<<<

Pod tym postem nie zgłaszacie się!

37 komentarzy:

  1. yy, czy to oznacza, że nie mogę wziąć już tych modelek, które idą już u jakiegoś projektanta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurka, nie ogarnęłam na początku, a teraz najlepsze modelki już wybrane .-.

      Usuń
    2. Moim zdaniem powinno sie móc, le to juz Iwcia zdecyduje

      Usuń
    3. ja jeszcze jestem wolna (jak to brzmi hahah)

      Usuń
    4. dobra tam, no to kto jeszcze wolny jest? :p potrzebuję jakiś 3-4 modelów/modelek

      Usuń
    5. uu, no to świetnie :3

      Usuń
    6. zwykle tak bywa, że najlepsze modelki dostają angaże jako pierwsze. Jeśli masz ochotę na modelkę, która już ma angaż u kogoś innego, musisz ustalić to z nia. Być może ma podpisany kontrakt na wyłączność u projektanta, u którego występuje.
      Jeśli się zgodzi, jest również u Ciebie na pokazie. Ale będzie to chyba sporo kosztować:D

      Usuń
    7. rozumiem, zrobię co w mojej mocy :p

      Usuń
    8. Mnie również nikt nie chce XD

      Usuń
    9. Beatka, chętnie zgłoszę sie jako modela do Twojego pokazu :)

      Usuń
    10. Modelka* a niech to pisanie z telefonu :(

      Usuń
    11. modela to też dobre słowo, przynajmniej u mnie w szkole haha, bardzo popularne zresztą :v

      Usuń
  2. Bym się może zgłosiła na modelkę, ale nie wiem XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Po długim namyśle, chyba zgłoszę się na modelkę xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. -sweet-girl-22 nie wystąpi w moim pokazie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba również zgłoszę się na modelkę :) Nie mam nic do stracenia, a warto spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale można jeszcze przyjmować modelki, prawda? :) Bo ja miałam w planach zrobić nieco większy pokaz. Wybrałam na razie tyle modelek, ile mam projektów na 100% gotowych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Misiullaa została moją modelką - już to potwierdziła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżeli ktoś ma jeszcze na mnie chrapkę to przyjmę propozycję :)
    Sandi1200

    OdpowiedzUsuń
  9. Cały czas zastanawiam się nad zgłoszeniem się jako projektant, jednak chciałem zrobić coś prostego, więc nie wiem czy to by przeszło ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto spróbować.

      Usuń
    2. Ja zrobiłam super minimalistyczną kolekcję. Czerń, biel i proste wzory, ale wkładam w to całą siebie i czerpię z tego przyjemność. Jakoś nie przejmuję się czy przejdzie, czy nie :D

      Usuń
  10. Można się zgłaszać do mnie-szczegóły w poście zgłoszeniowym.
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  11. Do moich fantastycznych modelek dołączyła jeszcze weronika1408 :D Mam już komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie nikt nie chce :(
    smutek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się nie jesteś sama XD

      Usuń
    2. chętnie bym was przygarnęła dziewczyny, ale niestety nie jestem w stanie zrobić więcej projektów :<

      Usuń
  13. do mnie jeszcze awcia, czarnagotka i botakchce :D
    ps: nie wiem skąd ja tyle projektów wytrzasnę XDD

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, idę w pokazie :v Co za zaszczyt :v

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety muszę zrezygnować, przechodzę teraz ciężki czas i nie mam zbyt dużo czasu oraz środków. Moją modelką jest jeszcze Miss_joanna1, modelki poinformuję osobiście, byłabym wdzięczna gdyby ktoś je przygarnął. Czarnagotka oraz natalcia1112 nie zgłosiły się do mnie. Przepraszam za kłopoty i życzę wszystkim projektantom udanego pokazu.

    OdpowiedzUsuń
  16. ah, bym zapomniała, jeszcze cold_iceberg. :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!