Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wyniki Next Top Artist + zapowiedź Museum Mile!
Admini opublikowali post na starblogu, gdzie ukazują zwycięzców konkursu,
o którym przypominałam zaledwie wczoraj. Pierwsze trzy miejsca powędrowały do:
 ...Cho_Cho...Dante_Nowak i Sziszi92! Oj zdolne z nich bestie. Ich prace na pewno zobaczymy
w nadchodzącej limitowanej kolekcji, która trafi do starplazy w... ten piątek! Bądźcie więc czujni.
By zobaczyć wszystkie nagrodzone prace liknijcie tutaj. Ciekawa jestem czy będzie można kupić
ciuch z podobizną Freemana czy też samą jego postać - uwielbiam tego aktora!


15 komentarzy:

  1. Obstawiam, że oprawią to w ramkę i tyle. Jak z tego zrobić ciuchy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdro pisiont.
    Przynajmniej nie wydam nie potrzebnie kasy :v

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyniki był już wczoraj, więc zdążyłam obejrzeć już wszystkie prace. Strasznie podoba mi się czarno-biała praca z Lady Gagą.

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  4. liczę że dadzą pink birken bag w postaci ubrania

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre prace to masakra, wygrane mi się nie podobają, na kolekcje czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre prace to masakra, wygrane mi się nie podobają, na kolekcje czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze, to jakoś niektóre mi się nie za bardzo podobają, czekam na kolekcję ale czuję, że nic nie kupię :/
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś specjalnie nie czekam na kolekcję, ceny będą pewnie masakrycze i nie będzie nic godnego uwagi.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie czekam, ale zobaczyć co będzie ciekawego na pewno zobacze i może się jednak skusze na coś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Są fajne prace i troszke mniej fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz słyszę o tym konkursie ;o co za sierota ze mnie -,-
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Akurat praca dante_nowak podoba mi się najmniej, było parę lepszych (na przykład z wyróżnionych trzeci od góry artwork z gagą), no ale sziszi92 spisała się na medal :) na kolekcję mm czekam z niecierpliwością, ostatnim razem się spóźniłam. Zgodzę się z aniulą, pewnie obłożą zwycięskie prace w ramkę i tyle z ich strony, w każdym razie czekam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Prace są świetne, ale nie czekam na kolekcję i raczej nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na kolekcje^^
    Podobają mi się wygrane prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie prace mi się podobają, moim zdaniem najlepsze ..Cho_Cho...Dante_Nowak. Zobaczyłam jeszcze wyróżnienia, niektóre jak dla mnie nie zasłużone...
    Czekam na kolekcje, szkoda, że w piątek, niestety późno kończę lekcje i możliwe, że nie zdążę, oby tak jak LE było po 15.00.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!