Dołącz do załogi Queens-of-Fashion! link do posta
• Chciałbyś pisać u nas na blogu oraz masz fajny pomysł na siebie? Zgłoś się! link
Halloween: konkurs! Wyślij nam makijaż albo stylizację, lub napisz artykuł! link
Czytelnik Miesiąca: sprawdź!

22 marca 2015

Stylizacja

Kocham te buty+leginsy *o* Nogi wydają się wtedy takie długie ♥

Płaszcz Limited Edition
Naszyjnik PPQ, Sofia Vergara
Bluzka Basics
Pasek nelly.com
Kopertówka Wild Candy Couture
Legginsy Saint Laurent
Buty Wild Candy Couture

20 komentarzy :

  1. Ja tych leginsów nienawidzę, ale dobrze je tutaj wykorzystałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się leginsy + buty nie podobają, i od razu bym to wymienił, reszta jest ładna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi sie druga wersja tzn prezentacja butow, a stylizacja jak zwykle swietna

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie połączenie tych leginsów i butów sprawia, że nogi wydają się dłuższe. Niestety mi osobiście się takie połączenie nie spodobało. Ogółem wymieniłabym spodnie, ale cała reszta stylizacji jest świetna. Jak zawsze podoba mi się to połączenie naszyjników :) A tych butów Ci trochę zazdroszczę, muszę na nie uzbierać jeszcze sporo starmonet.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, lubię czarno-białe stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te buty kojarzą mi się z jakąś tanią dziwką... średnio mi się podoba :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak... Do tego te skórzane legginsy jak z targu xD

      Usuń
  7. Bardzo ładna stylizacja, buty są fajne jednak faktycznie bardzo odważne, całość jak dla mnie na duży plus :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna. Nie mogę Ci nic zarzucić. Żałuję bardzo, że nie kupiłam tego futerka. :(
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała stylizacja, nic do zarzucenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Góra zdecydowanie na plus, dół podoba mi się mniej, ale całość wygląda ok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hymm.. stylizacja jest średnia. O ile góra się broni, dół psuje stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Góra mi się podoba, natomiast dół już mniej xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna stylizacja, nic dodać nic ująć :)
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak jak większość zrezygnowałbym z butów, bo reszta bezpieczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak mi się te buty( jak chyba wszystkie z tej dostawy) nie podobają, tak tu mnie przekonałaś do nich :)

    paula1908

    OdpowiedzUsuń
  16. buty - porażka, reszta stylizacji natomiast genialna! :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja ,chociaż spodnie bym zmieniła .
    PartyWiktoria

    OdpowiedzUsuń
  18. Lateksowe leginsy i takie buty wyglądają tak "tanio" jak ktoś już wspomniał. Dodatkowo w pierwszej wersji obcas :') Cała reszta świetna.

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy