Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nie możemy kochać do­mu, który nie ma swe­go ob­licza i w którym kro­ki są poz­ba­wione sensu.
Hej i czołem Wszystkim! 
Zacznę od tego, że chcę Was przeprosić za to że ostatnio nie pojawił się post, ale standardowo chciałam zrobić wszystko i nie zdążyłam, a do tego cały czas się uczę. Szkoła jest wykańczająca, szczególnie jak ma się koniec roku w kwietniu.... Dacie wiarę, że już mam wystawiane próbne oceny! Dobra koniec paplania. Dzisiejsza aranżacja jest prosta jednak urzekło mnie połączenie szarego z kolorem żółtym. Myślę, że całość prezentuje się bardzo przytulnie. A Wy jak myślicie? Podoba się Wam?

12 komentarzy:

  1. Wow, świetnie, te żółte akcenty są idealne w połączeniu z bielą, bardzo mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! Dawno nie widziałam tak świetnej aranżacji :D To połączenie kolorów jest świetne.

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu, fantastyczna ta aranżacja! Połączenie odcieni szarości z takim jaśniutkim żółtym jest wspaniałe! Uwielbiam takie akcenciki :D Ta lampa jest świetna, ogólnie wszystko jest świetne. Kawał dobrej roboty :)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomimo, że jest prosta, bardzo mnie urzekła. Aranżacja jest świetna, kocham połączenie szarego z żółtym, idealnie ♥
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne połączenie kolorystyczne, proste, ale wygląda to naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna aranżacja. Uwielbiam połączenie bieli z mocnym akcentem kolorystycznym

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolorystyka, aż tak bardzo przyjemnie się na to patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przytulnie, ale wydaje mi sie tak jakos prosto. Wnetrza z glebia, "mniejszymi" meblami znacznie lepiej się prezentuja. Podoba mi się komoda i stolik, powiało wiosną.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna aranżacja! Wspaniale dopełniają ją żółte elementy. Całość jest świeża i lekka :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!