Dołącz do załogi Queens-of-Fashion! link do posta
Halloweenowe wyniki: klik!
Elita QoF, aktualizacja 06.11.2017!

4 marca 2015

Konkurs na okładkę

Pamiętacie konkurs na okładkę naszego magazynu? Jeśli nie, to przypominam, że należało stworzyć
 wg własnego gustu walentynkową oprawę. Prace zgłosiły dwie osoby:
 Rozalia214 (okładka w czerwieni) i NudeCanary (okładka szarość plus czerwień)


Jestem ciekawa, które wykonanie podoba Wam się bardziej
.


Specjalnie nie blokowałam rezultatu głosowania, abyście mogli je również śledzić.
Głosowanie trwa 2 dni. Oczywiście komentarze mile widziane.





23 komentarze :

  1. Trudny wybór, ale już zagłosowałam :)

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz zagłosowałam :D
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie trudny wybór ale się zdecydowałam ;)
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jestem na okładce xd Druga śliczna xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowałam, bardziej mi się spodobała dwójka.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe prace :) Zagłosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Głos poszedł na drugą pracę.
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń
  8. Praca nr 1 jest bardziej pracochłonna, na nią głosuję, podziwiam za cierpliwość, sama chcę coś w końcu wygraficzyć, ale coś mi nie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie druga. W pierwszej jakos odstraszyły mnie zbyt szerokie ramiona xd

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  10. Zagłosowałam :) powodzenia życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trudny wybór, ale w końcu zagłosowałam na 2.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza i tak będzie na stronie z życzeniami walentynkowymi z tego, co widziałam. Głos na drugą, która i tak bardziej mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy