Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Cztery żywioły - głosowanie finałowe!

Witajcie! Czas na głosowanie!


Kto poradził sobie najlepiej z finałowym tematem yin i yang?


Komisja zebrana z missmariksza, Sei_Chan., 3siostry oraz Cold_Iceberg. (przewodnicząca jury) 
wybrała 9 prac do ścisłego finału. 
Poniżej możecie zobaczyć, ocenić i przede wszystkim zagłosować!

Czas na głosowanie: 3 dni.

W głosowaniu może brać udział każdy i oddać głos na 3 najlepsze według niego prace.
Zachęcam wszystkich do głosowania!
Oceniajcie wizaż, makijaż - nie obróbkę graficzną.

KAŻDĄ PRACĘ MOŻNA POWIĘKSZYĆ
kliknij PPM na wybranym zdjęciu i wybierz opcję "otwórz grafikę w nowej karcie"













REKLAMA:
Jest to blog poświęcony Stardoll'owym stylizacjom. Znajdziesz tu rózne ciekawe inspiracje oraz loterie i konkursy. 
Dnia 10.03 odbedzie się powitalna loteria dla wszystkich obserwatorów. 


Serdecznie zapraszam!


23 komentarze:

  1. Głos na 888kamila, genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie Beatka najlepiej, ale za można oddać 3 głosy to jeszcze 888kamila i bellawss bo u nich jeden makijaż z obydwóch był wykonany jak dla mnie perfekcyjnie :)

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  3. AA chyba wkradł się bład bo powinno być 9 prac a jest tylko 8 :D Chyba ze to cos u mnie jest nie tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o faken xD dzięki!!! gapa ze mnie... ale już poprawione

      Usuń
  4. 888Kamila, jusia i lewa - trzy najlepsze prace, mają mój głos

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się praca 888Kamila, reszty głosów nie zdradzam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Błagam, nie ma czegoś takiego jak yin i yong. Yang jeśli już.

    OdpowiedzUsuń
  7. Głos na Beatkę, jusię i lewą. Powodzenia!

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  8. Estou na dúvida entre ...Yellow... e papierosek

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście, żałuję, że się nie dostałam, ale prace są naprawdę dobre :D

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  10. trudny wybór, ale głos już oddany :) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zagłosowałam na B.E.A.T.K.A, jusia95 i ...Yellow...:)
    12Diana1234

    OdpowiedzUsuń
  12. hahah, ale klops XD mam nadzieję, że choć trochę widać moje założenie- wiecie, pierwszy make-up taki bardziej mocny, drugi delikatny i stonowany. to jakby 2 oblicza kobiety, która w dzień jest łagodna, ciepła, w noc odważna, pewna siebie, albo po prostu- symbolizuje nasze zmienne charaktery- raz jesteśmy poważne, może i nieco oziębłe (makijaż przedstawiony na mojej doll), a raz cierpliwe, troskliwe, radosne (makijaż ukazany na sei), a to wszystko się ze sobą łącząc tworzy naszą osobowość, taka moja interpretacja yin i yang :p no i w obu makijażach użyłam celowo tego samego odcienia koloru niebieskiego oraz tych samych fryzur, również taka zależność między tymi dwoma makijażami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Głos na 888kamila :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  14. A moje serce skradła ...Yellow...
    Ann1334

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobra jestem, żaden makijaż mi się nie spodobał, jednak głos na 888kamila, bo ma najoryginalniejszy makijaż. Jestem wredna jednak, nie rozumiem zachwytu nad ...Yellow..., owszem makijaże bardzo ładne i staranne, jednak brakuje oryginalności. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie każdemu podobają się oryginalne makijaże :) Mnie ujęła właśnie ta staranność, czystość w wykonaniu i klasyka która sama się broni ;) Jej praca najbardziej skojarzyła mi się z tematem :). 888kamila pomysł też jest genialny jednak dla mnie zbyt przesadzony ;).

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!