Blog w dniu 18.08.2017 (ewentualnie 19.08) będzie ulepszany, zostanie on zamknięty na kilka godzin!

Modowi Rywale III Etap Trzeci
Głosowanie!


22 lutego 2015

Wyniki głosowań MR2


Kochani, już są wyniki  ankiet MR2 do wglądu. 
W grupie morganitowej zostają: volteria1, chomiska, iskrat, ArwenCandy, fifi12fifi, klaudia2112
W grupie jaspisowej zostaja: Avril_EmoPunk, BrondynkA, papierosek, Angela22Pink, palinkaa1997, Padmey, kaka4444
W grupie bursztynowej zostają: Juliette116, patrycja_2000, Punkkokoo, singiel, jusia95, MajkaStar1999
W grupie kwarcowej zostają: CudneOczka, aniula38555, sylwia77777,
W grupie spinelowej zostają: lewa0702, B.E.A.T.K.A, natalcia1112, funkyxpunky, dora_dorka
W grupie berylowej zostają: jarus55, klamar33, 888kamila, Uplooad, nataliaszelc01
grupie perłowej zostają: Sandi1200, DivaMia4Ever, missjula20105, samanta070, StarMartusia..., adzik225
grupie ametystowej zostają: filus4444, zeszyteres, sweet-girl-22, l.a.r.y.s.a, EmoFlorra, Sweet0Monisia, 
W grupie adularowej zostają: missm963, JasnaKasia, weronikao99, kasiunka08, misswiolet123,  weronika08
W grupie agatowej zostają: DancerMarika, ciacho04, kruha, kasia89071

Osobom wymienionym powyżej gratulujemy przejścia do kolejnego etapu. Niestety będzie coraz goręcej. Czy jesteście przygotowani? Czekacie na kolejne modowe wyzwanie?
------------
Niestety najmniej głosów zdobyły osoby wymienione poniżej. Te osoby konczą w tym momencie grę. Dziękujemy za udział:
 dorota100, kitty_231, FunOpler, xxlena4444xx, klaudia12349, 
Alamiss2012, Niciia02, ewela45, .Emma.Gilbert., Missiulla

poniżej wyniki ankiet













39 komentarzy:

  1. Nasza grupka taka mała, ale damy rade! Ja i juśka przeszłyśmy, jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież mówiłam, że to wygram, a ty będziesz druga XD

      Usuń
    2. Mam prawie 2 razy wiecej głosów, ja to wygram, pff

      Usuń
    3. Pff, teraz... Potem zobaczysz kto będzie na pierwszym miejscu :P

      Usuń
    4. No wiadomo, że ja http://i.imgur.com/dSISxIS.gif

      Usuń
  2. Czysty fuks, ale fajnie, że przeszłam dalej :)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za wszystkie głosy ;) Gratulację dla tych, którzy przeszli, ale dla tych, którzy nie przeszli również gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wszystkie głosy oddane na mnie, oraz gratuluję innym:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli przeszłam do kolejnego etapu, jeśli tak to w moim nicku jest błąd. Nie jestem weronika08 tylko weronika1408.
    Z resztą nie ważne, dziękuję i gratuluję innym! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło że przeszłąm ale... coś mi tu serio nie gra
    A mianowicie nie wiem czy widzieliście stylizacje samanta070 ?
    Bo nie miała ona żadnych dodatkó zróbiłą taką sobie spódnice z kupionych cukierków i jak dla mnie zbyt dobrze to nie wyglądało. Wydaje mi się że nicia zrobiła lepszą stylkę i tak samo starmartusia która ma mniej głosów od niaj :)
    To tylko moja opinia nie żeby coś :)

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy wiesz, ale jak i nas stardoll i w realu kocham prostote ;) Byly bluzka, spodnica, buty i lizak. Chcialm dodac torebke, ale zadna nie pasowala. :)
      Najwyrazniej komus sie to podobalo skoro przeszlam dalej. Tak czy siak musze przyznac, ze z stylizacji zadowolona nie bylam, bo temat mi nie przylasowal ;)
      Pozdrawiam, samanta070 :)

      Usuń
    2. Nie chciałam Cię obrazić żeby nie było :)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Niciia wykazała się kreatywnością. Jak inne osoby nie powciskała cukierków na siebie i nie miała już gotowej stylki w jedna minute. Ludzie głosują na te tandetne i najprostsze. Jest to smutne, bo Niciia jest kreatywna i ma przepiękne stylizacje. Jak kogoś uraziłam to przepraszam.

      Usuń
  7. Ooo gratulacje i powodzenia w następnych etapach. Trzymam za was kciuki :)
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  8. cieszę się ,że przeszłam ,bo temat niezbyt mi pasował:)
    klaudia2112

    OdpowiedzUsuń
  9. No trudno, odpadłam, świetnie było gratuluję i trzymam za was kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wszystkie głosy! Jestem przygotowana na dalsze zadania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję tym co przeszli i tym co nie:-) Bardzo dziękuję za wszystkie głosy :-D
    StarMartusia...

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje wszystkim którzy przeszli z moich grup jak i tym co odpadli! Przepraszam również że się Wami nie zajmuje, ale mam bardzo dużo nauki, a matura jest teraz najważniejsza dla mnie :C
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za głosy i jestem zdziwiona, że przeszłam. Gratuluję wszystkim co przeszli :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, mam najwięcej głosów w swojej grupie o.o Dziękuję bardzo za wszystkie głosy :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wszystkim i dziękuję za głosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję wszystkim za głosiki ^^
    Gratuluję pozostałym ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, dziękuję i gratuluję! :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje!, szczególnie kaka4444 która miała o 5 głosów więcej ode mnie pewnie dlatego bo jest bardziej popularna moim zadaniem to jest nie fair bo jej stylizacja nie miała nic wspólnego z wiatrem tylko to że jest bardziej popularna ode mnie przeszła :)

    Kitty_231

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ja tak nie sądzę :)

      Usuń
    2. mi stylizacja kaki bardziej się podobała :v w jakimś sensie była związana z wiatrem c:

      Usuń
  19. Fuck yeah http://i.imgur.com/hWs6VhB.gif

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za fajną zabawę i życzę powodzenia innym! ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. O, miałem najwięcej głosów ze swojej grupy. Wielkie dzięki i gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje i życzę dalszego powodzenia ;)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Proszę bardzoxd:
    http://www.bankfotek.pl/view/1865426

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy