~1.650.000 wyświetleń
Ostatnie Komentarze
Komentatorzy Tygodnia (10)
TESTOWE

25 lutego 2015

Reklama LE- wyniki konkursu

I miejsce i 80 sd 
zdobywa praca Cold_Iceberg.


Wyróżnienia po 40 sd zdobywają prace 
...tenturi... oraz  nivea11



Ze wszystkich zgłoszeń jury w składzie ( jusia95, 3siostry, klaudialigenza i ja) wybrałyśmy  kilka  różnych prac. Jednak w końcowej ocenie ( ja , mariksza) zadecydowałyśmy o kolejności miejsc.

Praca Cold_Iceberg. - to  świetny pomysł, fajne hasło reklamowe oraz estetyka wykonania, nie można się do niczego przyczepić.
Praca ...tenturi... - świetna grafika lecz nieco kanciasto, niedopracowany napis LE w lewym górnym rogu zadecydował, że jest to wyróżnienie a nie I miejsce. Sorry!
Praca nivea11- fajny pomysł i wykonanie, lecz mogło być lepiej.

Po stardollary zgłaszajcie się na moje konto w ciągu 3 dni.
missmariksza

18 komentarzy :

  1. Wow świetne prace, nie dziwię się, że wygrały - gratulacje ;)
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo nie spodziewałam się :o i dziękuję!
    Praca Tenturi jest boska, chociaż coś z dłońmi mi nie pasuje, ale robi wrażenie.
    A o gifie nawet nie pomyslałam, także gratki też dla nivea11 ;) Zaraz coś wystawie w bazaarze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze dwie są rewelacyjne, ostatni mi się nie podoba. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Igor najlepsza. Powinno być pierwsze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze i z ręką na sercu druga najlepsza :D
    Gratulacja ^^

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Wszystkie prace równie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się wszystkie prace. Nie potrafiłabym chyba wybrać najlepszej, gratuluję!

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie prace świetne! Najbardziej podoba mi się ta druga.

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy