Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nagrody dla komentatorów
Z osób komentujących w styczniu  wybrałam osoby, których komentarze były dość widoczne.
Uwzględniłam również komentarze redaktorów, którzy tym sposobem nawiązują kontakt z czytelnikami.
A więc najczęściej komentowali:
Sweet0Monisia, weronika1408, CzarnaGotka, volteria1, katniss-ne,
DancerMarika, Punkkokoo, aniula38555, jarus55, Sei-chan.,
ewela45, lewa0702, weronikao99, fifi12fifi, julcia789, awcia, 
nataliaszelc01, PARKERKA, xxlena4444xx, klaudialigenza,
Matia880, jusia95, B.E.A.T.K.A., CrazyMiley8, Anndoll88, Tori121,
lolicza123, _Carolciaaa, adzik225, Uplooad, ChemicRomance,

Jeśli ktoś namiętnie komentował, a nie uchwyciłam go w liście powyżej to bardzo przepraszam.
 Może zgłosić swój nick wraz z zażaleniem.
----------


Nagrodą za komentowanie ze stycznia jest po 50 stardollarów.
A nagrodzeni komentatorzy to:
PARKERKA, julcia789, 

 The most frequent & intelligent commentator
czyli 50sd dla:
CzarnaGotka


DZIĘKUJEMY Wam bardzo za wszystkie komentarze, za to,
że w tym miesiącu znacznie powiększyło się Wasze grono.

---------------
 Po odbiór stardollarów zgłoście się w ciągu 2 dni do mojej księgi gości
missmariksza

20 komentarzy:

  1. O.. jestem tam, dziękuję, choć za dużo nie komentuje- brak czasu. Gratuluję! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalazłam się na liście B) Gratuluje dziewczynom i chłopakom również ( ͡° ͜ʖ ͡° )
    Tori121

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że jestem ;D Gratuluję!

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo jestem mile zaskoczona:) Gratuluję.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  5. Postaram się za tydzień tu będe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki i gratuluję innym (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej wydawało mi się że za mało skomentowałam żeby sie tu znaleźć a jednak :D
    Dziękuję bardzo :3

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  8. Gartulacje!
    A mi w maju 2 rok z wami strzeli, staro sie czuje. Tadziuwka w lipcu, o my staruchy. Tak mnie jakos wzielo na daty. Pamietam konkurs chyba na wierszyk (chyba, ze to na wielkanoc...) i jak sie tu znalezliscie na pierwsze urodziny.
    Eh nie czytajcie tego, zawsze traktowalam qof jak wyrzutnie mysli w komentarzach, to fajne uczucie.
    Szybko zleciało, aż mi smutno.

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że coraz więcej osób komentuje, super ;D Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale niespodzianka, nie spodziewałam się,że się tu znajdę. ;)
    Dziękuję za nagrodę, czas spędzony z wami to czysta przyjemność.

    PARKERKA

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje i wracam do komentowania ;-)

    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i dziękuję serdecznie, dla mnie to ogromne wyróżnienie :)))

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!