~1.650.000 wyświetleń
Ostatnie Komentarze
Komentatorzy Tygodnia (10)
TESTOWE

5 lutego 2015

My Słowianie wiemy jak!


Witajcie! Wiem, że późna pora, ale może znajdą się wśród Was nocne marki, 
które nudzą się teraz przed monitorem. 

Słowiańska dusza, słowiańska stylizacja i słowiańska siła!

Jeśli macie chwilkę, proszę Was o like przy moich zdjęciach na spotlight:
 >>>>> FOTO1 FOTO2 FOTO3 <<<<<

Wszelkie komentarze także mile widziane.

Buziaki i pozdrowienia!
A tym, którzy już śpią lub kładą się spać kolorowych snów :)

19 komentarzy :

  1. Stylizacja świetna, bardzo mi się podoba, fajnie wszystko ze sobą dobrałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Coldii! Donataaan! My słowianki wiemy jak... xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna! Świetnie połączyłaś czerń na bluzce i spódnicy z kolorowymi, słowiańskimi dodatkami :) Ogółem bardzo mi się podoba, fajna, żywa stylizacja :D

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie taka późna pora, widziała ten post wczoraj, ale nie chciało mi się komentować (serial czekał, sorki).
    Świetna stylizacja, po prostu nic doda-nic ująć. Twoja doll wygląda tak słodko w tym wianuszku. Jedynym elementem, który mi tutaj jakoś przeszkadza jest torebka. Dziwna, sztywnie wisi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, po prostu cudo ♥
    Zaraz lajknę zdjęcia spotlight ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Paulino wspaniały pomysł na stylizację, oprawa super. Jedyny minus to przezroczyste tło w tym przypadku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze o tym zapominam. Ale jak będę robić strony do gazetki - postanowiłam robić je na bieżąco :D - będę o tym pamiętać :) :*

      Usuń
  7. Stylizacja jest piękna, doskonale oddaje słowiański klimat. Doskonale dobrane dodatki i świetna oprawa graficzna!
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna, dałabym bardziej kolorową spódniczkę .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chciałam, ale nie posiadam żadnej, która by pasowała ;)

      Usuń
  9. Pięknie wyszła Ci ta stylizacja! Jak dla mnie cudna. :)

    zuzka2731D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja! I podoba mi się to tło ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna stylka, oddaje ten słowiański {styl?} xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealna! Bardzo mi się podoba. I to tło ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyszła :) podoba mi sie bardzo :) a like juz poszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza, bardzo mi się spodobała! Fajnie wyglądałaby też w opcji z kolorową sukienką czy też topem, chociaż muszę przyznać, że w wersji czarnej mimo wszystko prezentuje się niczego sonie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny post, bardzo podoba mi się oprawa graficzna :) Stylizacja jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocza stylizacja, gdzie ty znalazłaś tę matrioszko-torebkę? ;)

    PARKERKA

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy