20 lutego 2015

LE- okulary

Okulary LE znajdziesz od tym linkiem
Reszta rzeczy prawdopodobnie póżniej.
http://www.stardoll.com/pl/starplaza.php?startItemIds=62403

W spoilerach nie ma jeszcze witryn sklepowych, także spokojnie.
Jak coś wrzucą od razu daję na bloga.
Okulary są w cenie 35 sd, dla Royalty 32sd

EDIT: Nadchodzi pozostałe LE ( spokojnie, w dalszym ciągu nie ma witryn)


71 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Any plz to tylko piksele:) Myślę, że do południa tj. godz. 12-13 wrzucą wszystko.

      Usuń
    2. Ciuszki to ciuszki, a w dodatku takie ładne :(

      Usuń
    3. Łącze sie z tobą w bólu, ze szkoły wracam o 16....

      Usuń
  2. Myślałam, że okulary będą lepsze. Jak dla mnie na doll wyglądają okropnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Epic win, jestem chora i siedzę w domu ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy to są jakieś żarty ??? W sumie okulary brzydkie, ale gdy będzie coś ładnego ? :D Teraz będę siedzieć i obserwować bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masakra :D ja jestem w szkole !

    OdpowiedzUsuń
  6. Okulary takie sobie, są za duże jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. oby wieczorem nie były, bo cały dzień będę musiała czekać :( XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej nie będą wieczorem, a za jakieś pół godzinki ( tak myślę)

      Usuń
    2. Oby było za pół godziny. :/ Siedzę na stardoll od 7 rano :-:
      Szklanka9

      Usuń
  8. Nadal nie ma spoilerów witryn LE, może tak być, że zdążycie ze szkoły na dostawę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Grrr, kiedy wejdzie ta kolekcja, już tak mi się nudzi to czekanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten stres, pewnie i tak kupię tylko 2 lub 3 rzeczy, bo na tyle mnie stać ale czekam, żeby podłapać same najlepsze skarby :)
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  11. -,- od 11 siedzę i czekam ... dłużej chyba nie wytrzymam!
    kolekcja pewnie wejdzie o 13
    sywia77777

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na to wygląda, cały czas nie dodają witryn do spoilerów, także troche to potrwa

      Usuń
    2. wścieknę się jak kolekcja wejdzie po 16tej... czekam od rana, konto doładowane. A o 16 musze jechać na pociąg! -.-

      Usuń
  12. BTW. okulary zniknęły z katalogu, więc podejrzewam, że cały czas admini kombinują :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niech lepiej dodają tą kolekcję.. a kombinować mogą innym razem.. ;D

      Usuń
  13. Okulary zniknęły ze sp :D Coś się zaczyna dziać, czekam, niech będzie o tej 13 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Okulary zniknely i logo juz zmienili :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Niech już to dadzą, bo gorzej przeżywać już nie mogę, naprawdę... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super, przez to czekanie wydałam ponad 400sd XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście wczoraj wydałam ponad 1k stardollarów, bo stwierdziłam, że jutro nie wyjdzie nowa kolekcja - tak, tak... :D

      Usuń
  17. o której będzie? błagam 14.00!!!!
    valeria_mcclain

    OdpowiedzUsuń
  18. No niech nie robią sobie jaj... gdzie ta kolekcja sie pytam? >:|

    OdpowiedzUsuń
  19. Amba! doładowałam hajsy, czekam i czekam. Zaraz nie wytrzymam i coś kupię xD Dajcie mi już tą kolekcję... Czekam od 9 XD a mogłam spać
    Zgredek108

    OdpowiedzUsuń
  20. Nadal nie ma spoilerów witryn, chyba przez te okulary wszystko im się porypało:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie ma jeszcze kolekcji, ale jak wejdzie się w zakładkę moda w katalogu to pojawiła się tam darmowa żółta bluzka.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeju czekam i już nie mogę się doczekać i proszę żeby była przed 15 bo potem nie będzie mnie w domu :(((

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  23. Coś czuję, że wcześniej niż o 15:00 nie wyjdzie ;(

    OdpowiedzUsuń
  24. już się zmęczyłam tym czekaniem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, masakra, za niedługo minie 7 godzina mojego czekania na LE

      Usuń
  25. LE, poczekaj jeszcze troszkę. Czekam na kod z dogry ;) Boję się, że nie dojdzie przed nową kolekcją, eh...

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  26. kurdee czekam cały czas i już się znudziłam od samego rana ;-; leci wkoło piosenka AlphaBAT AB city ;-; tata obok siedzi ogląda telewizję i chyba ma juz dosyć ;-; czekam już z 6 godzin od kiedy szykowałam się na oglądania KBS World ;-; mogli by już dać to LE

    OdpowiedzUsuń
  27. Wróciłam już ze szkoły konto doładowane, pozostaje czekać :)

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  28. jak za 15 min dostawa nie trafi do sklepu to chyba się załamie :<<

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak dobrze, jeszcze nie ma, a bałam się, że wejdzie jak będę w szkole. Na szczęście ciągle wchodziłam na telefonie na bloga, więc byłam na bieżąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nareszcie spoilery wystawy :D

    http://sdcdn.com/cms/shop/level/level_files/as3/7923.swf

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę się doczekać może zdążę coś kupić :D

      Usuń
    2. Jak dobrze, że jest ktoś kto ogarnia spoilery xd :D

      Usuń
    3. 10 góra 20 minut i będę w domu :D moze załapie sie na cos super!!!!

      Usuń
  32. Odpowiedzi
    1. ejjj o mały włos zawału nie dostałam ;-; nie ma jeszcze ;-;

      Usuń
    2. Na stronie głównej są :)

      Usuń
    3. http://screenshooter.net/100631819/ansrtuw :)

      Usuń
  33. Kolekcji nadal nie maa ;-; nie mogę się doczekać ;-; piosenka nadal ta sama a sd nie ruszam nawet XD muszę coś jeszcze dla Xiao kupić ;-; WYDATKI SAME a ja mam tylko 943 sd :C

    OdpowiedzUsuń
  34. okulary takie sobie, ten tydzień był koszmarny :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Okulary mogą być, nie są złe, ale dupy nie urywa, szału ni ma.

    PARKERKA

    OdpowiedzUsuń
  36. Nawet jak bym miała za co cokolwiek kupić i tak bym nie zdążyła. Zazwyczaj wchodzę na stardoll około 21:00 xD

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy