Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Hot or Not

Witamy w kolejnym wydaniu HoN. Dziś poddałyśmy ocenom kolejne stylizacje. 
Tym razem najlepiej wg nas wypadła ....Yellow...., a także filus4444.
Spójrzcie poniżej.



aniula38555: Eh, nie lubię tego połączenia. Czemu wszyscy uparli się na rudy i khaki? Na safari się wybieracie? Kroje rzeczy są bardzo fajne, całość też świetnie się prezentuje - jeśli widzimy stylizację bez kolorów. 4/10 (Tak między nami to bardzo ładna twarz)

jusia95: Zwykła stylizacja urozmaicona lateksową spódnicą. Całość nie zachwyca, ale jest dosyć poprawnie. 5/10

Sei-chan.: Robisz takie dobre stylizacje na glamuq, dlaczego do oceny dałaś co najwyżej przeciętną? 4/10, nie wiem co tu robi ta spódnica, bo wcale nie sprawia, że doll wygląda sexy.

aniula38555: Jej, jest super! Mimo, że już dawno przeszłam na inny styl, ten dalej mnie zachwyca. świetnie dobrane rzeczy, ale torebka. Mi to zawsze ona przeszkadza. Ta wygląda jak worek na śmieci z paskiem. 9/10

jusia95: Widziałam tą stylizacje na uzie. Bardzo mi się spodobała, nawet zagłosowałam na Ciebie. Dla mnie świetnie, tylko ten kapelusz dziwnie wygląda 9.75/10

Sei-chan.: Na początku pomyślałam, że to stylizacja Any, boże. Jest super, jedynie torebkę zamieniłabym na jakąś wiszącą. 9/10

aniula38555: Wow, super! Świetnie połączone kolory. Nie mogę napatrzeć się na Twoje oczy. Co tu dużo gadać, daje 10/10

jusia95: Śliczna stylizacja. Połączenie elementów bardzo dobrze przemyślane. Świetnie, wykonałaś dobrą robotę. 9/10

Sei-chan.: Zamieniłabym spodnie, jedyny szary element całej stylizacji i dziwnie mi to się komponuje z resztą. 9/10, świetne połączenie fioletowych dodatków!
aniula38555: Dokładnie, mdłe. Wszystko jak z innej parafii. Torebka, bluzki i płaszcz to był dobrzy początek. No właśnie, był. Wymienić spódnicę i buty najlepiej na jakieś ciemne i będzie super!

jusia95: Mam wrażenie, że już widziałam taką stylizację. Jak jak strasznie nie lubię takiego połączenia kolorów. Takie mdłe. Nie, nie 4/10

Sei-chan.: Niepotrzebny jest ten top pod spodem, zakrywający biust. Naszyjnik też tak sobie tu wygląda. Ale ogółem jest nieźle, 6/10

15 komentarzy:

  1. Zakochałam się w stylizacji ....Yellow...., jak dla mnie nic dodać nic ująć :D Świetne dodatki w kolorze fioletu !
    Hmm co do reszty to tak jak oceniali jurorzy.
    Filus nie mój styl ale i tak daje łapkę w górę :3

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja nie przypadła mi do gustu, na Glamuq masz świetne stylizacje ta jest przeciętna./NOT.
    Druga chociaż to nie mój styl, jest świetna. Jednak zgadzam się, że torebka nie pasuje./HOT.
    Trzecia jest moją ulubioną w dzisiejszym poście - nic dodać nic ująć :)./HOT.
    Czwarta nie podoba mi się, całość wygląda nudno./NOT.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja spodobała mi się bardzo, czy tylko mi? :p Niebanalne połączenie kolorów, które wywrało na mnie bardzo dobre wrażenie. Twarz jest fantastyczna, co tu dużo mówić. Mega podoba mi się połączenie tej lateksowej spódnicy z raczej takimi nieciekawymi dodatkami, wszystko razem prezentuje się świetnie! Gdybym oceniała byłoby duże HOT, chociaż brakuje mi jakiegoś paska, albo naszyjnika. Druga stylizacja - znowu odmienne zdanie. Czy tylko mi się nie spodobała? Połączenie bluzki i spódnicy jest świetne, chociaż nie w moim stylu i w życiu bym się tak nie ubrała. Jednak dobór dodatków sprawił, że stylizacja mi się nie podoba. Wszystkiego jest tak jakby za dużo, nie wiem jak to nazwać. Co do trzeciej stylizacji to zgodzę się z ocenami. Ma w sobie to coś. Bardzo podoba mi się połączenie szarości z fioletem. Całość wyszła bardzo fajnie i według mnie to jest najlepsza stylizacja w dzisiejszym hot or not. Kocham, kocham, kocham! A ta twarz jest niezwykła. Czwarta - również mam wrażenie, że coś podobnego już widziałam i coś podobnego już oceniałam, może to była właśnie Twoja stylizacja, nie jestem pewna. Tak czy siak wszystko jest bardzo mdłe, nie cierpię takich połączeń i tym razem też mi się nie spodobało. Wszystkie ciuchy i kolory jakby z innej bajki, to nie dla mnie. Nie podoba mi się.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.Hot/Not
    2.Hot
    3.Hot
    4.Hot/Not

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja Yellow - składam pokłon. Nigdy nie wpadałabym na takie połączenie kolorów (no chyba, że przypadkiem :). Niestety nie dołączam się do zachwytu nad pracą Filus, nie widzę w niej nic...ujmującego. Być może wynika to z tego, iż nie przepadam za takim stylem. Reszta stylizacji jest średnia i nie zapada w pamięć.

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  6. ....Yellow.... najlepsza. ;)
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi sie wszystkie podobają, kazda jest wyjatkowa i warta uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Not|Hot|Hot|Not
    Najlepsza stylizacja ....Yellow.... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi tam podoba się tylko stylizacja 2 :)
    3 też w miarę, ale dla mnie i tak Hot/Not :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzecia stylizacja jest super,podoba mi się w niej wszystko oprócz torebki daje hot :)
    Druga także jest bardzo ładna, ściągnęłabym kapelusz i skarpetki daje hot :D
    Czwarta jest całkiem spoko,nie podoba mi się połączenie kolorów daje not.
    Pierwsza stylizacja bardzo mi się nie podoba, w brzydkim kolorze bluzka,lateksowa spódnica, dałabym jakiś płaszczyk daje not

    OdpowiedzUsuń
  11. not
    hot/not
    hot
    not.


    Miłego dnia,

    PARKERKA

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!