Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Casting
Poszukujemy redaktorów!

Uwaga, uwaga!
Jeśli jesteś konsekwentna/y w tym co robisz, wywiązujesz się z powierzonych zadań, 
a także często przebywasz na Stardoll to właśnie Ciebie potrzebujemy!

Poszukujemy redaktorów do spraw: aktualności, nowości i najświeższych informacji,
metamorfoz doll artykułów modowych ( np. Haute Couture), wycen rzeczy oraz pomocy przy składaniu magazynu. 

Wymagania:
- bezbłędna pisownia pod kątem ortograficznym i gramatycznym
- czasowe wywiązywanie się z zadań
- jak najszybsze wstawianie postów o nowościach Stardoll

Jeśli chcesz zostać redaktorem od nowości koniecznie:
Zredaguj przykładowego posta z informacją zawierającą nowości na Stardoll.
 Ponadto zrób screena ze zdjęciem do tej nowości i zalinkuj go.

Jeśli chcesz zostać redaktorem od metamorfoz koniecznie:
Wykonaj metamorfozę missmariksza, dodaj opis i link do metamorfozy umieść 
w komentarzu do zgłoszenia.

Jeśli chcesz zostać redaktorem modowym koniecznie:
prześlij 3-4 stylizacje w różnym stylu i różnej formie graficznej

Jeśli chcesz zostać redaktorem od wycen koniecznie:
musisz znać się na wartości ubrań, przedstaw nam 2 rzeczy z wyceną

Jeśli chcesz zostać redaktorem do pomocy przy składaniu magazynu >KLIK< koniecznie:
prześlij nam sklejkę kilku postów ( 760 x 1004 )


PAMIĘTAJ! Obrazek ma być jak najlepszej jakości! Inne nie będą brane pod uwagę.

ZAPRASZAM do klikania w reklamy na samym dole bloga.

32 komentarze:

  1. Iwcia powiec mi po co od metamorfoz xD Chcesz nas wywalic? ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie skarbie:) Będziecie się wymieniać, bo widzę, że czasem nie ma metek. A aby Was nie przeciążać przydałaby się pomoc.

      Usuń
    2. A to wtedy mialam przerwe feriowa, a w piatek zaplanuje troche :D

      Usuń
  2. Zgłoszę się na pewno na stanowisko redaktorki modowej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jeszcze pytanko co to znaczy "różna forma graficzna"? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli np. przedstawiasz stylizację, to aby była pokazana nie tylko w zwykłej formie, lecz np. w jakimś ciekawym kolażu, na pasujacym tle, na manekinie, lub w innej formie, która Ci przyjdzie do głowy. Aby po prostu było ładnie, ciekawie i różnorodnie. To Ty musisz mieć pomysł, ale również chęć aby tworzyć coś niebanalnego.

      Usuń
    2. Ok, dziekuje, już wszystko jasne :)

      Usuń
  4. zgłosiłabym się, ale wątpię, że by się udało xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze warto spróbować, przecież nic na tym nie stracisz :D

      Usuń
    2. niby tak, ale jak ja prowadziłam bloga o stardoll, a w tygodniu miałam więcej sprawdzianów nie było postów :/ wątpię, że gdybym pisała tak nieregularnie tutaj to bym została :<

      Usuń
  5. Hmmmm... no nie wiem ;D
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam pytanie - czy jeśli chcę się zgłosić na redaktorkę od metamorfoz, to mam przesłać tylko przed i po, czy też słowny opis? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słowny opis jest wskazany abyśmy oceniły jak piszesz, a obrazki po to aby zobaczyć jak oprawiasz pracę.

      Usuń
  7. Niestety nie mam czasu na kolejnego bloga, powodzenia wszystkim!

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety mam tyle nauki, że nie miałbym czasu na pisanie tutaj.

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  9. Spróbuję coś wykombinować, może zgłoszę się na posadę redaktora od metamorfoz, zobaczymy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z góry ostrzegam, tekst obfituje w literówki - po zapisaniu pracy przestawiło mi czcionkę na tą użytą w obrazkach, a więc spartaczyło polskie znaki, jakaś komedia ;__; ale ale, najważniejsze, czyli obrazki i tekst sam w sobie jest, może to mnie jeszcze nie skreśla, spróbuję! :')
      http://bankfotek.pl/view/1863009

      Usuń
  10. Zgłoszę się chyba do metamorfoz i/albo do redaktora modowego, ale nie wiem czy będę miała czas na kolejnego bloga...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszam się do metamorfoz.

      Stylizacja:
      http://bankfotek.pl/view/1863615
      Przed: Ładna, pomysłowa. Mimo niewielu elementów nie można powiedzieć, że za prosta, bo raczej nic już nie da się tu dodać, żeby wszystko tak dobrze współgrało.
      Po: Miałam na prawdę duże pole do popisu, myślę, że udało mi się zrobić coś ciekawego ;) A tych butów musiałam koniecznie użyć, są świetne!

      Makijaż:
      http://bankfotek.pl/view/1863622
      Przed: Zacznę od części twarzy: nie lubię tego nosa, taki trochę spłaszczony. Reszta mi się podoba. Makijaż zwykły, typowe połączenie kolorów, niczym się nie wyróżnia.
      Po: Spodobały mi się kolory cieni, ich połączenie. Dalej dodałam urocze warkoczyki w odcieniu takim jak makijaż.

      Usuń
  11. Cześć. Mam na imię Łucja i mam prawie 16 lat. Mój stardollowy nick to fifi12fifi, aktualnie posiadam 45 poziom, a konto powstało w czerwcu 2013 roku. Nie wiem czy podane przed chwilką informacje na temat konta są potrzebne, ale na wszelki wypadek napisałam. Coś o mnie: lubię rysować, szkicować oraz fotografować. Myślę że moja ortografia, interpunkcja oraz poprawność językowa są bez zarzutu. Posługuję się blogerem bardzo dobrze, mam swój własny blog. Gimp również nie jest mi obcy, więc myślę że formy przedstawienia stylizacji byłyby urozmaicone. No właśnie, stylizacje. Na blogu bardzo chciałabym znaleźć posadę jako redaktor modowy. Mam (myślę) dobre wyczucie stylu, lubię eksperymentować i bawić się dodatkami. Oczywiście znajdę czas na dodawanie dwóch/ trzech outfitów tygodniowo (naturalnie ilość będzie zależała od administratorki :D ). Niżej zamieszczam trzy stylizacje w różnych stylach i o różnych formach graficznych:
    http://bankfotek.pl/view/1862899 (zwykła poza doll)
    http://bankfotek.pl/view/1862900 (powyginane nogi i ręce)
    http://bankfotek.pl/view/1862912 (zmiana tła, choć przyznam że nie do końca wyszła, oczywiście wrzucając do posta bardziej bym się postarała)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W drugiej stylizacji myślałam że zamieszczam doll bez tych śmiesznych okularów. Miałam je zmazać, ale prawdopodobnie zapomniałam.

      Usuń
  12. Chciałabym się zgłosić do bycia redaktorką od metamorfoz. Mogłabym pisać do 3 razy w tygodniu. Moja przykładowa metamorfoza: http://bankfotek.pl/image/1862917
    //papierosek

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastanowię się nad zgłoszeniem do metamorfoz... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowałam się! :)
      Stylizacja:
      http://pl.tinypic.com/view.php?pic=20rmmts&s=8#.VPCW5_mG9Cg
      Przed:
      Bardzo pomysłowo. Podoba mi się połączenie wzorów, a dobranie kapelusza do sukienki było strzałem w dziesiątkę! Włosy idealnie pasują. :)
      Po:
      Najpierw dobrałam to wiązane coś do spodni (super są!), a później poszło już gładko - czarne dodatki i nic więcej. No i na szafę nie mogłam narzekać, bo jest dość obszerna. :)
      Makijaż:
      http://pl.tinypic.com/view.php?pic=mkb3mc&s=8#.VPCW6fmG9Cg
      Przed:
      Części twarzy nie są moimi ulubionymi, nos wygląda sztucznie, a doll ma zeza przez te oczy. Ale reszta jest bardzo ładna, szczególnie podoba mi się dopracowany makijaż oczu i delikatnie podkreślone policzki.
      Po:
      Kompletnie nie miałam pomysłu. Ale po namyśle postanowiłam użyć kremowego, burgundowego oraz czarnego cienia i wyszło takie coś. Policzki, fryzurę i szminkę dobrałam pod kolor.

      Uf, przebrnęłam. :D
      I mogę dopytać.. Ile razy w tygodniu miałyby pojawiać się posty z metamorfozami z mojej strony? (Jeślibym przeszła dalej oczywiście. c:)

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym być redaktorem od metamorfoz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie zgłoszę się, nie mam czasu na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się metamorfoz ; ) :
    http://bankfotek.pl/view/1863447

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się. Chciałabym objąć stanowisko redaktorki ds. mody. Zamieszczam moje stylizacje, a gdybyście chcieli zobaczyć więcej, zapraszam do obejrzenia moich postów na www.stardoll-i-my.com.

    http://bankfotek.pl/view/1864716
    http://bankfotek.pl/view/1864719
    http://bankfotek.pl/view/1864724
    http://bankfotek.pl/view/1864726
    http://bankfotek.pl/view/1864717

    Soxo_

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym zostać redaktorem modowym, ale od niebanalnego działu :). Wymyśliłam dział pt. ,,pani z reklamy''. Co tydzień pojawiałby się post, ukazujący stylizacje oparte na ubraniach z reklam. Postanowiłam zrobić 'próbny post'. Wiem, tekst jest nierówny, wymaga poprawek, ale to w końcu próbny post. Takie rzeczy potrafię poprawić. Mam mnóstwo pomysłów, co do tego działu.
    Tutaj próbny post:
    http://coffenotcoffe.blogspot.com/

    kruha

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!