Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Callie's Picks Decor
Dekoracje z wyboru Callie już dotarły do starplazy. Większość rzeczy jest oczywiście w stardolarach, jedynie drewniana półka, szklanka oraz fotel można nabyć za starmonety. Z dzisiejszej dostawy  nie widziałam do tej pory zielonej, kwiatowej poduchy, na której siedzi buldog. Co myślicie o dostawie?
edit: z ostatniej chwili: Callie dodała różnowego słodziaka w cenie 60sm

--------------------------------
plus info
Jak zdążyliście już zauważyć pozbyłam się paska bocznego z bloga.
Listę partnerów, oraz ASKa  przeniosłam do górnych kart.
Także możecie bez obaw klikać i zadawać pytania. 
Etykiety znajdziecie w dolnej części pod postami.
Partnerzy wrócą wkrótce w inne widoczne miejsce (muszę co nieco opanować)
Czy taki wygląd akceptujecie, czy coś jeszcze jest nie tak?

35 komentarzy:

  1. Wygląd świetny (mówię o blogu xd)
    Kolekcja mnie nie zaskoczyła. Jestem zły, że dali kuferek HBW :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki za pozytywną ocenę.
      Co do kuferka to chyba nawet jest tańszy niż był w HB:)

      Usuń
  2. Czyli nie będzie nowej dostawy z ubraniami, czy będzie? XDDDDDDDD

    A blog wygląda teraz super, jest przejrzyście i fajnie to wszystko wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nic nie wiadomo, ale myślę, że admini nie zrezygnowali z ubrań, dodali tylko dekoracje.
      Tak sobie nieraz myślę, ze niebawem coś wymyślą i będa wstawiać stare limitowane kolekcje - to byłaby już masakra.

      Usuń
    2. No co Ty, fajnie by było :D

      Usuń
    3. Dla kolekcjonerów nie za fajnie ;p

      Usuń
  3. Rozczarowałam się. Lubię aranżować wnętrza, ale nie widzę nic co by mi się przydało. Ogólnie to nic mi się nie podoba ;c

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, nie postarali się zbytnio.

      Usuń
    2. Ja tak samo. Mam nadzieję, że Callie nie zrezygnuje z dodawanja ubrań. Wolę ryzykować z9baczeniem w plazie, którejś z moich perełek i kupować inne cenności za grosze niż co dwa tygodnie widzieć dostawy mebli, które (patrząc na poziom dzisiejszej dostawy) zupełnie mnie nie interesują (no chyba, że admini dodadzą białą komodę Chanel Tribute Decor albo okno z zielonym widokiem miasta z Minimalism (?). ;)

      Usuń
    3. Właśnie zdałem sobie sprawę, że mam oba i już mam niechęć do CP Decor :')

      Usuń
  4. O wyglądzie bloga powiem tyle podoba mi sie jest super :D
    Co do dostawy dupci nie urywa ~~
    Albo mi sie wydaje albo ten kuferek byl kiedys darmowka czy cos ? :D ja na 90% nic z dostawy nie kupie :)

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląd bloga bardzo ładny, chociaż nie byłam wielbicielką tego nagłówka. Ciężko się będzie odzwyczaić od starego nagłówka :/
    Kolekcja taka sobie. Nie planowałam zakupów i nadal nie mam zamiaru nic kupować. Powinno być troszkę więcej rzeczy za starmonety. Ogółem nie lubię dekorować wnętrz i dlatego też nigdy nie wydaję na to stardollarów.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolekcja wygląda jakby randomowe rzeczy do niej wrzucono i zrobiono ,,misz-masz". Może w coś się zaopatrzę, ale wątpię. Co do wyglądu bloga to moim zdaniem jest ładny, a przeniesienie wspomnianych rzeczy do zakładek daje uczucie ,,świeżości"-coś jest inaczej niż było.

    OdpowiedzUsuń
  7. marzyłam o poduchach w róże, więc super! i firanki, kubek z czekoladą na pewno się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie. Nic nie kupię z meblowej kolekcji, bo nie lubię dekorować.
    A co do wyglądu, to wiesz doskonale, że nie lubię tego nagłówka, ale muszę przyznać, że ładnie wszystko dopasowałaś do tej grafiki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię dekorować, kolekcja mi się nie podoba. Kupiłam tylko parę rzeczy za sm, za stardollary nic nie kupię szkoda pieniędzy :D. Wygląd jest bardzo ładny, tym bardziej, że kocham ten nagłówek <3.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  10. Blog wygląda dobrze ;) nie mam talentu do dekoracji, wiem, ze mi to nie wychodzi, wiec zbytnio nie przywiązuje uwagi do tych sklepów i artykułów. Jednak tym razem pokusiłam się na różowy fotel.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic raczej nie kupię z tej dostawy.
    Wygląd bloga, podoba mi się :#

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie zobaczyłam w tej dostawie nic fajnego.
    Mi także spodobał się wygląd blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic nie kupię ponieważ nie dekoruję apartamentu, nie lubię tego robić, nic mi się nie przyda :)
    Nadal sądzę że Callie Decor jest pomysłem bezsensu, gdzie moja kolekcja z ubraniami ???
    Wygląd bloga bardzo mi się podoba, szczególnie aktualności które są na samym początku :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wygląd bloga.
    Z dostawy kupiłam tylko zwierzaczka Littlest petshop.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tam się cieszę, bo może za jakiś czas pojawią się te ścianki/podziałki z Basics, których od dawna szukam. :)
    12Diana1234

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie ten wygląd bloga jest dużo lepszy niż poprzednia propozycja :). Trochę będę tęsknić za starym, ale ten też dobrze oddaje klimat bloga - trochę inny niż reszta, ale tak pozytywnie ;).

    Z tej dostawy kojarzę obraz, różowy fotel i flaminga. Raczej nic nie kupuję, chyba, że za sm.

    OdpowiedzUsuń
  17. U brata niezbyt to wygląda, ta niecała połowa twarzy łączy się z drugą niecałą połową i wygląda to jak jakiś mutant. Dodatkowo kończy się tak w 4/5 bloga i niechlujnie zaczyna się od nowa. Nie lubię tego, że gdzie nie wejdę na tym komputerze to szablon wygląda źle. Mój jest bardziej kwadratowy, a ten wielki i podłużny. Zresztą - sami to zobaczcie:http://bankfotek.pl/view/1856375

    Kolekcja słaba, nic nie kupie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Any wielkość szablonu posta jest taka sama jak była przedtem, obciełam po bokach jedynie to co zajmowało pasek boczny. Twarz jak dla mnie dobrze się składa. Chcesz pobawic się w zmianę wyglądu sama?

      Usuń
    2. Nie no, zwracam tylko uwagę, ze na większych komputerach twarz(e, bo kilka) wygląda co najmniej dziwnie, a tło się kończy w pewnym momencie. Wcale nie składa się dobrze, miejsce nosa i ust iest częściowo pominięte. Po prostu kawałka tam brakuje. +Nie, nie chce. Czemu wszyscy tak na mnie skaczą, to smutne :(

      Usuń
    3. Nikt na Ciebie nie skacze, po prostu taka zabawa z szablonem zajmuje nieco czasu. A ja nie jestem znawcą w tym, robię jedynie to co umiem.

      Usuń
    4. Przyzwyczaiłam się do rozwalonego szablonu, bo tła z poprzedniego nagłówka było na tamtym komputerze tyle, co nic, a po nim biały, wielki pasek. Nie zwracam na to większej uwagi, ale jak pytacie to mówię.

      Usuń
    5. Nie za bardzo w końcu wiem o co Ci chodzi z tym wielkim paskiem. Rozumiem, że nie podoba Ci sie tło bloga, które powiela się u dołu. Z innymi rzeczami tez coś nie tak?

      Usuń
    6. Chodziło mi o to, że poprzednie kończyło się na szerokości, było go trochę, a potem biały pasek (inaczej: nic, koniec) więc jestem przyzwyczajona do rozwalonego tła, ale jeśli pytacie to mówię, co jest nie tak tym razem. I nigdzie nie wspomniałam, że mi się nie podoba, bo koncepcja jest okej, ale to powielanie i reszta. Nie lepiej poprosić autora nagłówka o to, którego on użył? No chyba, że jest rysowane ręcznie czy coś
      Czy właśnie nie stało się bardziej żółte?

      Usuń
  18. O, coś nowego. Kupię chyba tylko flaminga z LPS.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie tam podoba się pomysł z CP Decor, chociaż ta dostawa jest słaba i raczej nie widzę nic dla siebie. Mam nadzieję, że kolejne będą lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest nieźle, ale raczej nic nie kupię. ;)


    PARKERKA

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!