Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wyniki loterii sponsorowanej
Kochani podaję wyniki loterii sponsorowanej przez Padmey.
1. fifi12fifi
2. ArwenCandy
3. Szklanka9
4. Aleksandra0308
5. Lady_Gilbert
6. kreda2
7. punkkokoo
8. iskrat
9. weronika1408
10. klaudia12349
11. kamilaboch
12. alapole
13. PARKERKA
14. klamar33 (nagroda jest klamar33, ponieważ awcia nie obserwowała)
15. Cavisek
16. lolicza123 (nagroda jest lolicza123, ponieważ Tori121 nie obserowowała)
17. DancerMarika
18. ewela45
19. julia7373
20.MISSCLAAUDIA (nagroda jest MISSCLAAUDIA, ponieważ  Weronikao99 nie obserwowała)
21. julcia789
22. dora55xd
23. misswiolet123
24. k.kaka1997
25. kotek717 
GRATULUJEMY!
Po odbiór rzeczy zgłaszajcie się na konto Padmey w ciągu 3 dni. 
Koniecznie dodajcie do swojej listy życzeń wygraną rzecz.




17 komentarzy:

  1. Gratuluję! :)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, ale tak jak pisałam w zgłoszeniu mam już 25.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba było zwrócić uwagę to co ma c;
    Dzięki, ale mam już 13.

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę którąś z redaktorek o pomoc.Jak mam dodać do LŻ coś czego nie ma w starplazie mam nr.10 z Calies Pick ,a weszła nowa kolekcja ,a poprzednia znikła ,a to nie jest rzecz z tej kolekcji...

    klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgłoś się na konto sponsorki i wyjaśnij sytuację, moze na coś innego zamienisz w tej cenie?

      Usuń
  5. Ups, nie wiem jak to się stało, że nie zaobserwowałam, ale w sumie nic nie straciłam, bo już mam te buty ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję i gratuluję innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo i wielkie gratulacje! :)
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję i gratuluje innym.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow no naprawdę nie zauważyłabym swojej nazwy. W sumie muszę tak robić częściej ^^ Łatwiej siebie będę znajdywać xD
    Szkoda że nie mam tego co chciałam :(

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj nie mam jak odebrać nagrody :( Możecie oddać moja nagrodę np. szpin? To moja kuzynka :)
    kamilaboch

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratkii :)
    Aliceexx

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!